Nedpress, mensmurringer og vondt i ryggen

ToniBee85

Flørter med forumet
Har idag fått skikkelig Nedpress, mensmurringer og vondt i ryggen. Er 32+2 idag.

Noen andre som har det samme? Er dette vanlig?

Også småkvalm og uggen *stressa*
 
Jeg har hatt det sånn. Ble sjekket, men var bare baby som skiser seg ned i bekkenet. Jeg trodde nesten at små ben skulle komme ut..

Jeg synes du skal sjekke at du ikke har uvi, det kan gi symptomene du beskriver og skal behandles.
 
Hvis du er stressa bør du alltid snakke med helsepersonell som kan gi deg råd tilpasset akkurat deg og din situasjon.
Alltid bedre med en sjekk ekstra om man er i tvil, det er hverken dumt eller hysterisk å ta magefølelsen og bekymringene sine på alvor ❤️
 
Jeg har hatt det sånn. Ble sjekket, men var bare baby som skiser seg ned i bekkenet. Jeg trodde nesten at små ben skulle komme ut..

Jeg synes du skal sjekke at du ikke har uvi, det kan gi symptomene du beskriver og skal behandles.

Takk for tips! Men var hos jordmor igår, og hun sa urinprøven min var fin, burde ikke det bety at det ikke er UVI?
 
Takk for tips! Men var hos jordmor igår, og hun sa urinprøven min var fin, burde ikke det bety at det ikke er UVI?
Det er mulig å be de sende den til dyrking om man er usikker på om det likevel kan være noe, er visst ikke alt som gir utslag på hurtigtest.
 
Eg fekk det på lørdag, i tillegg til at eg begynte å blø. Blei sendt inn på KK, å der fekk eg beskjed etter ein del testing av baby at ho stanger mot bekkenet. Urinprøven eg tok der inne gav utslag på uvi sjølv om eg hadde vore hos jordmor dagen før å då va prøvene fine.
 
Jeg var inne på sjekk igår pga mye menssmerter og kynnere. Først sjekket hun urin, den var fin og på ultralyd så hun med en gang hvorfor jeg hadde smerter. Han ligger i seteleie. Da sa hun at det var helt normalt med slike smerter. Kunne også få blod i urin pga det. Så heldigvis var alt bra. Er i uke 30.
 
Back
Topp