Nedpress. hva er det?

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Ser mange skriver at de har mye nedpress. Hvordan føles dette?
Er tredjegang og kan ikke huske å ha følt dette.

For meg føles det ut som om noe er på tur ut der nede :-P

Som at det svir/stikker/strekker helt nede i det aller helligste:P Blir usikker på om jeg må tisse, men må som regel ikke det, det bare presser sånn nedover :rolleyes:

Jeg er veldig hoven til tider, og kjenner det er helt ømt. Det presser kanskje litt på, husker ikke. Er dette nedpress da?

Som at det svir/stikker/strekker helt nede i det aller helligste:P Blir usikker på om jeg må tisse, men må som regel ikke det, det bare presser sånn nedover :rolleyes:
Samme her. Og så kjennes det ut som det er hovent.
Har det ikke så veldig mye denne gangen, men til tider er det mye. Tror ikke ungen ligger langt nok ned ennå, men det kommer nok...

Samme her, pluss at jeg er hoven og det er ubehagelig å ligge med beina helt inntil hverandre syntes jeg..

Her kjennes det ut som noen stikker noe skarpt opp i "musa".. :p kjennes stort sett bare når jeg går.. :)

Samme her, pluss at jeg er hoven og det er ubehagelig å ligge med beina helt inntil hverandre syntes jeg..
Enig! Må ha pute mellom beina, mye pga bekkenet også da, men :-)
Samme her. Og så kjennes det ut som det er hovent.
Har det ikke så veldig mye denne gangen, men til tider er det mye. Tror ikke ungen ligger langt nok ned ennå, men det kommer nok...
Æsj det er vondt. Og jeg syns det er så tidlig. Jeg har to mnd igjen å gå jeg:-( Å nå er det så ille at jeg går sååå sagte haha! Det roer seg nok innimellom men hun ligger jo så dypt i forhold til hva sønnen min gjorde.
Jeg er veldig hoven til tider, og kjenner det er helt ømt. Det presser kanskje litt på, husker ikke. Er dette nedpress da?
Det kan være nedpress ja. Man opplever det nok ganske forskjellig, men ømt er jo en fellesnevner.

Sist hadde jeg ikke nedpress, men denne gangen har det vært både den stikkingen flere over nevner og en følelse av at noe presser på skjedeutgangen. Hadde dette vært min første gang hadde jeg sikkert trodd at babyen faktisk var på vei ut av vagina :P

Noen ganger lurer jeg på om han kommer ut! Føler hodet presser seg ned utgangen :eek: og noen ganger stikker det der.. :(

Har hatt litt av dette, spesielt under og etter fjøsstell, begynner å bli tungt

Back
Topp