Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Og så kjennes det ut som det er hovent.Som at det svir/stikker/strekker helt nede i det aller helligsteBlir usikker på om jeg må tisse, men må som regel ikke det, det bare presser sånn nedover
![]()
Det er nok det. Kjennes ut som det vil ut der nedeJeg er veldig hoven til tider, og kjenner det er helt ømt. Det presser kanskje litt på, husker ikke. Er dette nedpress da?
Som at det svir/stikker/strekker helt nede i det aller helligsteBlir usikker på om jeg må tisse, men må som regel ikke det, det bare presser sånn nedover
![]()
Enig! Må ha pute mellom beina, mye pga bekkenet også da, menSamme her, pluss at jeg er hoven og det er ubehagelig å ligge med beina helt inntil hverandre syntes jeg..
Æsj det er vondt. Og jeg syns det er så tidlig. Jeg har to mnd igjen å gå jeg:-( Å nå er det så ille at jeg går sååå sagte haha! Det roer seg nok innimellom men hun ligger jo så dypt i forhold til hva sønnen min gjorde.Samme her. Og så kjennes det ut som det er hovent.
Har det ikke så veldig mye denne gangen, men til tider er det mye. Tror ikke ungen ligger langt nok ned ennå, men det kommer nok...
Det kan være nedpress ja. Man opplever det nok ganske forskjellig, men ømt er jo en fellesnevner.Jeg er veldig hoven til tider, og kjenner det er helt ømt. Det presser kanskje litt på, husker ikke. Er dette nedpress da?
Her kjennes det ut som noen stikker noe skarpt opp i "musa"..kjennes stort sett bare når jeg går..
![]()
Er så ille ubehagelig!Noen ganger lurer jeg på om han kommer ut! Føler hodet presser seg ned utgangenog noen ganger stikker det der..
![]()