Nedpress bare 27 uker på vei?

Agnete

Forumet er livet
Jeg har stadig nedpress, kjennes ut som hode er mellom beina på meg, underlivet er også hovent. Hadde dette mye i forrige svangerskap også, men tror ikke det begynte så tidlig som denne gangen.
Noen av dere som har hatt dette så tidlig? Hvordan utviklet det seg videre? Ble det bare verre?

Tror ikke det er så skummelt som det føles altså. Mange som har det slik. Var hos jm i uke 29, da hadde han snudd seg og lå med hodet ned. Derfor kunne jeg kjenne mitt nedpress mente hun. Men ville ikke kviet meg for å ta en Tlf til føden altså..

Jeg er i uke 22, kjenner også allerede på samme "symptomer" til tider... og min gynekolog sa at det er helt vanlig at det presser mer nedover, og at det er mer ømt der nede i andre svangerskap. "Strikken er ikke like stram og sterk som sist" sa hun. :p

Tror ikke det er så skummelt som det føles altså. Mange som har det slik. Var hos jm i uke 29, da hadde han snudd seg og lå med hodet ned. Derfor kunne jeg kjenne mitt nedpress mente hun. Men ville ikke kviet meg for å ta en Tlf til føden altså..

Jeg er ikke redd noe skal skje, hadde ekstremt nedpress i forrige svangerskap og gikk likevel over :p
Jeg lurte på om det ble bare verre og verre nå som det har begynt så tidlig som nå?

Jeg er i uke 22, kjenner også allerede på samme "symptomer" til tider... og min gynekolog sa at det er helt vanlig at det presser mer nedover, og at det er mer ømt der nede i andre svangerskap. "Strikken er ikke like stram og sterk som sist" sa hun. :p

Det har holdt på noen uker, og det har ikke blitt så mye bedre. Jeg er nok ganske løs i strikken tenker jeg, da dette er mitt fjerde svangerskap :p
Da er det nok bare å forberede seg på at det blir verre og verre :D

Hos meg begynte det også tidlig med nr. 2, men det ble faktisk bedre etter hvert for så å bli verre mot slutten igjen :)

Ja, ingenting med nr 1, helt på slutten med nr 2, og fra midten av svangerskapet med nr 3 :P helt forferdelig :P trudde ungen skulle falle ut :O 3 tette her

Back
Topp