Meluca Gift med forumet Desemberskattene 2014 14 Jun 2014 #1 Er det farlig å spise for oss? Svigerfar mener at det fint kan spises siden det har ligget i frysa hele tiden. ( Gikk ut for en mnd siden ) Ville dere spist det ?
Er det farlig å spise for oss? Svigerfar mener at det fint kan spises siden det har ligget i frysa hele tiden. ( Gikk ut for en mnd siden ) Ville dere spist det ?
Bella83 Gift med forumet Desemberskattene 2014 Junilykke 2020 ♡ 14 Jun 2014 #2 Jeg hadde ikke tenkt noe på det.. sjekker ikke datoen på det som ligger i fryseren jeg.. Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg hadde ikke tenkt noe på det.. sjekker ikke datoen på det som ligger i fryseren jeg.. Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Chihaya Forumet er livet VIP Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 Novemberlykke 2016 14 Jun 2014 #3 Så lenge det er fryst i god tid før best før datoen er det greit. Men lukt alltid på kjøttet at det ikke er surt.
Så lenge det er fryst i god tid før best før datoen er det greit. Men lukt alltid på kjøttet at det ikke er surt.
medønskeomentil2015 Elsker forumet Februarlykke 2015 14 Jun 2014 #4 Så lenge det ble frosset ned før det gikk ut på dato så gjør det ingenting! Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så lenge det ble frosset ned før det gikk ut på dato så gjør det ingenting! Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Meluca Gift med forumet Desemberskattene 2014 14 Jun 2014 #5 Kjøttet har bare vært tatt ut fra frysedisken på butikken. Kjørt hjem å rett i frysa igjen. Å der har den blitt glemt
Kjøttet har bare vært tatt ut fra frysedisken på butikken. Kjørt hjem å rett i frysa igjen. Å der har den blitt glemt
Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017 14 Jun 2014 #6 Du både ser og lukter dårlig kjøtt .. Skal det være rosa/rødt å har en mer grålig farge eller lukter vondt hadde jeg droppa det <3 venter en vinterbebi <3
Du både ser og lukter dårlig kjøtt .. Skal det være rosa/rødt å har en mer grålig farge eller lukter vondt hadde jeg droppa det <3 venter en vinterbebi <3
Meluca Gift med forumet Desemberskattene 2014 14 Jun 2014 #7 Skal lage lapskaus i morgen så får bare håpe det er bra
Kizy Elsker forumet Desemberskattene 2014 14 Jun 2014 #8 Skal ikke være noe problem Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Arya Glad i forumet Desemberskattene 2014 14 Jun 2014 #9 Det kan du nok fint bruke Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app