på skolen hos oss er det diskutert opp i mente om hvem som fortjener mest lønn. Noen eier ikke skamvett. En lektor på studiespesialiserende mener det er deres rett å heve opp til 1800 kr for en vikartime. Jeg syns dette er rovdrift på systemet og mener at INGEN er verdt en slik lønn. Dessuten mener jeg det er å stjele fra elevenes budskjett,ikke rart vi aldri har penger til noe som kommer elevene til gode. De mener selvfølgelig at renholdere, vaktmester, kontorpersonell er lite verdt og trenger ikke blande seg inn, bare være usynelige og bistå der det trengs...
Vel i dag er vi fintet ut av de nederst på rangstigen... Vi lærer er ikke i streik. Men renhold og vaktmester, samt kontorpersonell er. Overraskende for noen, så stopper faktisk skolen opp. I morgen har vi permitert 750 elever!!!
Nok et eksempel på at vi trenger alle samfunnslag og jeg unner renholderne et realt lønnspåslag for å ta opp dritten etter alle andre. Det er beundringsverding den jobben de gjør på vår skole...
Vel i dag er vi fintet ut av de nederst på rangstigen... Vi lærer er ikke i streik. Men renhold og vaktmester, samt kontorpersonell er. Overraskende for noen, så stopper faktisk skolen opp. I morgen har vi permitert 750 elever!!!
Nok et eksempel på at vi trenger alle samfunnslag og jeg unner renholderne et realt lønnspåslag for å ta opp dritten etter alle andre. Det er beundringsverding den jobben de gjør på vår skole...