NEDERLAG!

marlang83

Betatt av forumet
Jeg sluttet å gi småtten mat på natta forrige onsdag.. Han skreik i 2 timer første natta, og 2.natta sov han gjennom hele natta.
3., 4., 5., 6., 7. og 8. natta derimot har han skriki i 3. timer i strekk fra ca kl 1 til kl 4. Ingenting hjelper!! Prøver vann og sutt, smeiker han på kinnet, smeiker hendene hans osv... Hjelper ikke å trøste i det hele tatt. Han er helt hysterisk.
Etter han da har sovna, så våkner han kl 05.00 igjen, og da er det liksom morran for han.

Syns liksom folk har sagt at det tar 3 dager å avvenne barnet med mat. Eller MAKS en uke! Men, nå oooorka jeg ikke mer!!!!!!!!!!
I natt gav jeg opp rett og slett, og gav han flaske. Da sovna han med en gang etterpå, og sov til kl 07.00.

ÆSJ OG ÆSJ!!!

Var så sinnsykt nederlag!!! Hvertfall når jeg har holdt på så lenge.

HS har også sagt at jeg MÅ slutte med mat på natta nå, siden han kremt egentlig er en veldig kraftig gutt. 9,5 kg og 71,5 m lang.
Men, nå gav jeg da altså opp. Og nå vet Kristian at hvis han bare hyler lenge nok, så får han mat. CRAP!!!!!

Her har hun kuttet ut nattamaten for lenge siden.. men den siste uka her har hun plutselig våkna på natta igjen..I natt var vi oppe 3 ganger!!! Men hun roa seg med en gang hun fikk ligge inntil meg.. Kanskje det bare er noe med alderen de er i nå? Jeg mener å ha lest det et sted altså...

var det ikke noen som skrev her att hvis de ikke ville roe seg om nettene etter 3 natta uten mat så var de ikke klare for det..? men kan også være som nataleen skriver att det er noe med den alderen de er i nå.. uansett så håper jeg dere finner en løsning og att nettene blir rolige igjen[:)]

Kan trøste med at selv om vi har avvent er det enkelte netter han bare må få mat. Virker ikke som det påvirker neste natt igjen. Så alt arbeidet er forhåpentligvis ikke forgjeves! [:)]

Har du forsøkt å minke på hvor mye melk han får? Kanskje han rett og slett trenger en mer forsiktig overgang om han er en liten matmoms?

ORIGINAL: marlang83

Jeg sluttet å gi småtten mat på natta forrige onsdag.. Han skreik i 2 timer første natta, og 2.natta sov han gjennom hele natta.
3., 4., 5., 6., 7. og 8. natta derimot har han skriki i 3. timer i strekk fra ca kl 1 til kl 4. Ingenting hjelper!! Prøver vann og sutt, smeiker han på kinnet, smeiker hendene hans osv... Hjelper ikke å trøste i det hele tatt. Han er helt hysterisk.
Etter han da har sovna, så våkner han kl 05.00 igjen, og da er det liksom morran for han.

Syns liksom folk har sagt at det tar 3 dager å avvenne barnet med mat. Eller MAKS en uke! Men, nå oooorka jeg ikke mer!!!!!!!!!!
I natt gav jeg opp rett og slett, og gav han flaske. Da sovna han med en gang etterpå, og sov til kl 07.00.

ÆSJ OG ÆSJ!!!

Var så sinnsykt nederlag!!! Hvertfall når jeg har holdt på så lenge.

HS har også sagt at jeg MÅ slutte med mat på natta nå, siden han kremt egentlig er en veldig kraftig gutt. 9,5 kg og 71,5 m lang.
Men, nå gav jeg da altså opp. Og nå vet Kristian at hvis han bare hyler lenge nok, så får han mat. CRAP!!!!!

Syns ikke du skal ta det som et nederlag. Kanskje han rett og slett ikke er klar for det eller at det bare er en gang i mellom.. Har du prøvd å amme/mate oftere på dagen?

syns du har vært ganske tålmodig jeg, tror jeg hadde gitt opp før jeg. men bare prøv deg litt fram. å minke mengden på måltidet som lenelill skrev er sikkert lurt om du ikke har prøvd det.

men hvor stor er han siden HS sier du MÅ slutte med nattmat??? kanskje det finnes en annen løsning om han ikke er klar for å slutte med nattmaten, kanskje minke mengden mat gjennom dagen også.

ikke vet jeg men ønsker deg masse lykke til

he he , så nå at du hadde jo skrevet hvor stor han var, syns ikke det var så alt for stort jeg nå da. han er jo ikke så gammel enda heller. de blir fort tynnere når de begynner å krabbe

Hei dere..

Har prøvd å mate oftere på dagen... Han får til og med grøt 3 ganger om dagen.
Har også prøvd å minke mengde mat på natta. Men, da begynner han å skrike rett etterpå, fordi han ikke er mett. :(

Skikkelig matvrak.

Er fortvilende, virker som at alt det som er normalt for andre barn, ikke virker på kristian. :(

Håper det kun er en periode han har nå ja..

Skjønner at det er frustrerende, men tror du bare skal gi han mat om natta jeg og heller prøve å redusere bittelitt natt for natt...f.eks ta bort 10 ml annenhver natt el no...
Jeg håper ihvertfall det ordner seg snart....[:)]

Back
Topp