nederlaaag... amme-bh

Melliott

Elsker forumet
Så har jeg og Alex vært og kjøpt amme-bh i dag.. Den størrelsen jeg bruker til vanlig, 80 DD, var for lite. 80 F var også for lite. Og F-cup var jammen det største de hadde...! Hva i all verden, det er jo en AMME-BH! Folk får svære pupper når de ammer!

Så da måtte vi gå opp til en 85 F da, som ble for stor rundt, og enda litt liten i cupen.. Men BH må man jo ha... Gidder ikke bruke 500 kr på en amme-bh i spesialforretning...

Lurer på hva som skjer når melkeproduksjonen kommer skikkelig i gang, da kommer jo alt til å tyte ut..!

[:'(]

Noen som vet av noen nettbutikker som selger store amme-bher til en rimelig penge? [:o]

[:'(]

Tror jeg hadde kjøpt meg en sportstopp eller to isteden jeg da [:)] ikke legg for mye penger i en amme bh før du faktisk vet om du i det hele tatt får til ammingen[;)]

Her har de hvertfall opp til 105 D

http://www.underverker.no/ammebh_fra_abecita_linn%C3%A9a_bj_cup/P_155

Man må jo ikke ha amme-bh på seg hele tiden.. Sports-bh hjemme og amme-bh når man skal i besøk f.eks [:)]

Nei, men ingen vits i å kjøpe vanlig BH i størrelse kjempestort heller, for det går jo for det samme. Sport-BHen er blitt for liten den og, og den er DD. Det er samme størrelsene og produsentene nemlig, jeg kjøper på Lindex som er den eneste butikken jeg finner BH-er [:o]

Har kun kjøpt en amme-BH siden jeg ikke vet om jeg får til ammingen og siden jeg ikke vet hvilken størrelse jeg kommer til å bruke. Men de har ikke større i hverken sports-BH eller amme-BH eller vanlig BH, så vokser de mye mer så må jeg vel betale 500 kr for en.. [:(]

Kjøpte en vanlig BH i 80 F som passet ca, som jeg kan ha fram til fødselen, håper jeg, men problemet kommer jo når jeg får melk og de blir enda større... [:o]

Jeg har normalt 75 G og bruker nå bravado sine, de er ikke så sexy men de er kjempe gode å behaglige å ha på...
De virker noe små i begynnelsen men, etterhvert så blir dem større når du bruker dem[:)]

Prøv å søk på dem å sjekk pris ol. for det husker desverre ikke jeg nå[&:]

Eller

www.hotmilklingerie.com her er det også mulig å finne noen i stor størrelse...

Lykke til[:)]

Takk for tips! hvor kjøper du dem? [:)]

Jeg kjøpte bravado sine på mammashop i bergen.. Men dem skal ha dem på flere butikker rundt omkring...

Jeg har samme "problem"; stor cup men liten omkrets...

Melliott, gå på Change (på Solsiden) - der har de BHer i alle størrelser, og til en nokså rimelig penge!

ORIGINAL: ilce

Jeg har samme "problem"; stor cup men liten omkrets...

Melliott, gå på Change (på Solsiden) - der har de BHer i alle størrelser, og til en nokså rimelig penge!

Var på change, men måtte opp i 4-500 kr og det synes jeg er litt mye for amme-bh [:o] men har kjøpt en i 85 F nå da, den kostet 179 kr så det var ikke det værste. Får knyte en tråd bak slik at ikke stroppene sklir ned og bruke den på innerste hakk og satse på at vi får stappet dem nedi..

Hvis ikke har man jo alltids gaffatape, som min samboer så sjarmerende delte med damen i kassen... [8D]

Hva med Kappahl? Var innom der og kjøpte meg en BH her for ikke så lenge siden... og regner med at vi har ca samme størrelse....var ikke amme BH, men tror de skal ha det og. Store størrelser har i de i alle fall. Ga vel 180 kr for min

Hvis du har store bryster, anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe en ordentlig amme-BH. Jeg bruker min stort sett hele tiden. Puppene ser kjempefine ut. De blir liksom trykket opp og inn uten at det er ubehagelig samtidig som de løfter sånn at jeg ikke blir så fortung [;)] Den kan også justeres og er veldig elastisk slik at jeg kan bruke den selvom puppene vokser og krymper.

Den kostet 500 kroner på "Den Kule Mage" og jeg mener definitivt at den er verdt pengene. Hva er vitsen med å kjøpe en BH du bare er omtrentlig fornøyd med til 200 kroner for så å kjøpe en til billig en som du heller ikke er fornøyd med istedenfor å gå for den som er knallbra til 500 med en gang?

Jeg er overhodet intet luksusdyr, men jeg unner meg en ordentlig amme-BH. Jeg har brukt den siden påske og regner med å bruke den til ammingen er ferdig. Strekt over tid er ikke 500 kroner for en amme-BH store summen [;)]

Back
Topp