Nedentil...

Mary Evelyn

Glad i forumet
En anelse privat her nå, men hva gjør dere? Lar dere det gro til fødselen er over, eller holder dere kontroll på bikinilinja?.. Sist jeg var gravid forsøkte jeg meg på voksing over en periode, men droppa det etterhvert siden man må la det gro til mellom hver gang det vokses. Kostet mye for å være "flidd" bare korte perioder av gangen. Siste par ukene har jeg latt det gro..

Jeg føler meg veldig uvel om det bare skal vokse og gro der nede, så jeg tar høvelen der jeg føler jeg har kontroll nok, også bruker jeg speil der jeg føler jeg ikke har like god kontroll :) Hadde det ikke vært for at jeg ikke føler meg bra når det vokser, hadde jeg nok ikke tatt meg bryet med det, for det er et stress når man ikke ser hva man holder på med!

Føler meg ikke særlig komfortabel jeg heller, men sist skjedde alt så fort og barberingen var et par dager gammel. Syntes nesten det var værre..:-/

Hihi, etter å ha måttet gå mye til gymekologen i starten av svangerskapet har jeg egentlig sluttet å bry meg om det er skog eller ei :) men prøver å holde det sånn noenlunde i sjakk, kanskje mest for mannen sin del, og så får fødsel bare være fødsel - med eller uten hår akkurat den dagen. Har lest (har visst lest mye rart...) at de anbefaler å la det gro til pga infeksjonsfare eller sånn, men vet ikke helt jeg, vi kan jo velge selv - og godt er det!!

Takk! Da har jeg jo et mulig medisinsk argument å gjemme meg bak også:-))

Jeg føler meg møkkete når det er full skog, så prøver å holde det litt i sjakk. Heldigvis vokser alt av pels saktere om dagen, så det er ikke så farlig at det går en stund mellom hver gang.

BVforum via HTC

Jeg har ikke sjans å få til barberingen og voksing ble for dyrt, vondt og ikke det beste resultatet... Bryr meg ikke stort og det gjør ikke mannen heller (selv om han helst hadde sett det var glatt der)..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her har jeg faktisk ganske grei kontroll på høvvelen enda, og bra er det, hadde ikke følt meg vel dersom jeg ikke hadde fått holdt det sånn någenlunde i orden der nede altså...

Mannen får "kose seg" m å bruke klippemaskina... :) Har ikkje nubbsjans til å ordne noko sjølv lenger.

Jeg har ikke sjans å få til barberingen og voksing ble for dyrt, vondt og ikke det beste resultatet... Bryr meg ikke stort og det gjør ikke mannen heller (selv om han helst hadde sett det var glatt der)..

Hihi ikke jeg heller har sjans til å få til noe bra barbering, magen er liksom litt i veien, og så er jo ikke ryggen særlig bevegelig lenger!

Man må ta det på feelingen og håpe på det beste. :D

BVforum via HTC
Jeg har kniv og sakseskrekk, så å ta noe som helst av sånt på feelingen funker ikke her i huset.. For øvrig heller ikke å la mannen gjøre det.. Folk får ikke stå med kniv i nærheten av meg:-P Langt mindre mellom bena mine:-P

Jeg har kniv og sakseskrekk, så å ta noe som helst av sånt på feelingen funker ikke her i huset.. For øvrig heller ikke å la mannen gjøre det.. Folk får ikke stå med kniv i nærheten av meg:-P Langt mindre mellom bena mine:-P

Har funnet ut at det går overraskende bra så lenge man bruker veldig god tid. Gubben hadde aldri sluppet til i det området med skarpe ting, det skjønner jeg ikke at noen tør. :p

BVforum via HTC

Har funnet ut at det går overraskende bra så lenge man bruker veldig god tid. Gubben hadde aldri sluppet til i det området med skarpe ting, det skjønner jeg ikke at noen tør. :p

BVforum via HTC
Jeg har ikke veldig god tid;-) Hihi:-) Eller tålmodighet til å bruke lang tid på sånt:-P

Back
Topp