Nedenfor...

Tingetingeling

Første møte med forumet
Hei alle sammen. Jeg er i dag 9 uker på vei, hitil har jeg vært veldig slapp, tom for energi etter jobb, veldig lett for å ha bli sittende i sofaen etter jobb. kvalm har jeg også vært. I de siste dagene har jeg vært veldig nedstemt å har hatt en del diskusjoner/ krangler med min samboer, vi pleier så og si alldri å ha det. Ikke før jeg ble gravid, det er som at nå reagerer jeg på alt å jeg synes det er helt forferdelig å være sånn. Føler meg sur hele tiden, er dette noe noen andre kjenner seg igjenn i og evt vil det bli bedre. ønsker ikke å være en sur kjerring i 9 mnd.

Huff ja... er litt der jeg også. Kan ikke noe for det da, det bare blir sånn. Og jeg tar meg selv i det, og prøver å skjerpe meg (i øyeblikket) Vi pleier alltid å legge oss samtidig, men i det siste så har jeg gått til sengs først... Men i kveld har jeg bestemt meg for å... være... litt sexy... så håper vi kan legge oss samtidig. Sexlysten min er heeeeelt borte vekk, men... er på tide, hehe... ;) 

kjenner meg veldig igjen i det der.. veldig sur hele tia, eller visst jeg ikke er det, så er det ett eller annet som sambo sier eller gjør som irirterer meg grømt.. ønsker ikke være sånn gretten jeg heller, så prøver veeeeldig fortiden å spare meg for det:p ikke lett men!

Jeg er ikke til å være i samme rom med for tiden :( Alt han stakkars mannen min gjør, er galt :( Bare hvordan han kler seg er nok til jeg kan blir sprø! 

Å ikke nok med det.. Så har han ikke fått noe på evigheter.. Så han er ganske oppgitt av det.. Å viss han får noe så får han beskjed etter få minutter om å bli ferdig.. Så han vet lengre ikke hva han skal gjøre med meg.. :(

Har så dårlig samvittighet :'(

Du kan prøve å sette deg ned å prate med han. Det med at du er sliten nå kan bedre seg rundt uke 12, og da kan jo humøret bli bedre og når en ikke er så sliten

Back
Topp