nedadgående kurve noen?

Vetlemamma

Forelsket i forumet
Alt man skal bekymre seg for i denne graviditetstiden... Var til kontroll hos lege i går, og kurven var nå på vei nedover. Skulle følges tett i denne siste perioden, men hu mor legger jo godt på seg, så kan ikke tro at babyen ikke tar til seg næring... Hmmm.... Det var liksom ikke før jeg hadde satt meg i bilen at alle spørsmålene dukket opp. Jaja, det går nok bra. Ved sist graviditet var kurven motsatt[:D]

Kurven?? Er det S-F målet du tenker på?

Ja, stemmer...

Min går bare oppover den.... Var hos legen i dag...og lå på 35 cm..i uke 35..så... var litt mye!

Min ligger på 31 cm i uke 35, og det var jeg også i uke 32

Hehe, takk. Tror nok jeg bekymrer meg for mye. Syns ukene går så fort at jeg føler ikke jeg gjør annet enn å springe i skytteltrafikk mellom lege og jordmor...

Ja sant det..hadde det vært grunn til beskymring så hadde de nok gått hardere til verks! Og godt at du får oppfølging da!

Mistet målebåndet ja... Hehe[:D] Neida, jeg tar det med ro jeg, tenker bare bittelitt på det, og skal snart ut å kjøpe meg en sjokolade!!

Er nok ikke noe å beskymre deg for!

Og ja..sjokolade..hjelper![;)]

Syns du er sterk jeg Asil.....hold ut jente!! Hehe!
Har ikke spist sjokolade siden søndagen...og det verste er at det ligger en bolle på bordet med sjokolade i...... *test, test* To bamsemums blandt annet...og gudene skal vite at jeg har siklet på dem..hehe!!

Ja tro meg...de har danset litt i skåla der de ligger.... Komma hit så kan vi synde en hver..hehe!!

sf-målet mitt var 31 cm i uke 34..i uke 37 var d også 31cm..har vært på ultralyd å ungen har en vekstreduksjon på 24%..men alt er bra med den lille..hun er bare lita av vekst..

Skal visst på ultralyd igjen jeg også for å sjekke nå, så får vi se. Er godt med liv her inne, så jeg er ikke så veldig bekymret...

Når har du fått time da?
Må si ifra til oss hvordan det går da!
Er nok sikkert ikke noe å bekymre seg over[;)]

Skal dit på tirsdag, så skal jeg nok si hvordan det gikk!!

Ultralyd gikk fint. Ikke noe å bekymre seg for... Kurven var også begynt å rette seg ut, så nå er det bare å vente til han kommer ut[&:]

Jeg hadde motsatt problem at jeg lå over og ble sendt på ultralyd..
Og det stemte det, jenta er 20% over normal.. men alt er bra.. Så det går nok bra [&:]

Back
Topp