Ned noen mange kilo, på nytt..2022

I dag var vekta 100,1 så heldigvis ikke lagt på meg noe:hilarious: var hos fysio i går å har så vondt i kroppen, kjennes ut som om jeg har fått
Bank, tillogmed blåflekker hvo ho presser:dead::hilarious: men blir bedre da. i dag tror jeg det kun blir litt styre av armer/mage siden hofter og knær er satt helt ut av spill:dead: men bedre enn ingenting! Ikke lenge til ny måling :joyful:
 
Synes du er superflink!
Det er som CT-Bamsemor sier, muskler veier mer enn fett, så hvis du ikke er under hundre på fredag så er det nok fordi du har trent :smug:
Tusen takk❤️❤️ Har helt klart fått mer muskler, kjenner at jeg har blitt sterkere:cat:
 
I dag var vekta 100,1 så heldigvis ikke lagt på meg noe:hilarious: var hos fysio i går å har så vondt i kroppen, kjennes ut som om jeg har fått
Bank, tillogmed blåflekker hvo ho presser:dead::hilarious: men blir bedre da. i dag tror jeg det kun blir litt styre av armer/mage siden hofter og knær er satt helt ut av spill:dead: men bedre enn ingenting! Ikke lenge til ny måling :joyful:
Alt er bedre enn ingenting :D har ikke noe for seg å ødelegge seg selv på veien, da er det bedre å gjøre litt av det en kan :happy:
 
start; 3/4-21. Nye mål; 3/5.21. Nye mål 6/6

Vekt: 105Kg Vekt 102,7 Vekt 99,7
Mål;Cm. Mål;Cm
Bryst:116 Bryst:109 Bryst: 108
Midje:116 Midje:107 Midje: 106
Hofte:130 Hofte:123 Hofte 119,3
Rumpe:121 Rumpe:118 Rumpe 116

Lår:V/68-H/69 Lår:V/68-H/68,5 V/67,5 H/67
Legg:V/39-H/40 Legg:V/39-H/40 V/40 H/39,5
Overarm:V/34-H/34 V/33-H/32,5

får ikke til å måle overarmene selv, må ha hjelp for at det skal blir rett:cat: Fikke ikke veid meg før etter frokost i dag, så veldig fornøyd med tallet! Har ikke blitt så mye trening, bare sola meg:hilarious: Har gått en del tur da, men i dag blir det trenings igjenn.. Fikk nylig vite at jeg har fått for høyt kalsium og noe annet som har med biskjoldkjertlene og gjøre, spent på hvordan det blir å utvikle seg:hungover:
 
Ble en liten økt før middag:cat:

30 min på mølla
10x2 firfotstående diagonalhev
10x2 push up pluss
10x3 pil og bue med strikk
10x3 stående fronthev med vekter
10x3 stående strak sidehev med vekter
10x3 kne og håndstøttende roing med vekter
 
Fredagens vekt 99,5.
Herreguud så stress denne uken har vært. Mye på jobb, hjem, spis middag og ut igjenn:hilarious: har hvertfall fått to gode treningsøkter feber uken og satser på en 3 i morgen eller søndag :cat:
 
Her går det nedover! Gratulerer med tosifret da :D
 
ENDELIG! Endelig kan jeg begynne å trene Igjenn.. har gått på krykker til nå, fått vite at det blir 2 nye legg operasjoner men jeg kan trene frem til da! Vi prøver på barn nr 2, så kjenner det var en befrielse å få trene igjenn. Får utløp for mye frustrasjon på den måten. Har pcos å lavt stoffskifte så kroppen henger ikke helt med bestandig.
Skal ha søndager som veie dag, og måle cm hver 14 dag tror jeg. Mest spennende med måling syns jeg! Skal å gå i gang med 30 dager uten godteri om noen vil hive seg med?:joyful: Holdt ut godt over 100 dager i fjor før det ble litt:angelic: legger inn vekt og mål litt seinere i dag, skal å ha første kondisjonstrening treningsøkt på mange måneder!
 
ENDELIG! Endelig kan jeg begynne å trene Igjenn.. har gått på krykker til nå, fått vite at det blir 2 nye legg operasjoner men jeg kan trene frem til da! Vi prøver på barn nr 2, så kjenner det var en befrielse å få trene igjenn. Får utløp for mye frustrasjon på den måten. Har pcos å lavt stoffskifte så kroppen henger ikke helt med bestandig.
Skal ha søndager som veie dag, og måle cm hver 14 dag tror jeg. Mest spennende med måling syns jeg! Skal å gå i gang med 30 dager uten godteri om noen vil hive seg med?:joyful: Holdt ut godt over 100 dager i fjor før det ble litt:angelic: legger inn vekt og mål litt seinere i dag, skal å ha første kondisjonstrening treningsøkt på mange måneder!
Jeg skulle gjerne blitt med, men jeg klarer ikke å kutte snop :hilarious:
Så bra at du kan komme igang med trening! Heier på deg!
 
Dagens trening var tung! Å enda var det ikke mye jeg gjor:smiley-bounce022 Omg:hungover: har ikke presset hardt på siden det er så lenge siden sist! Men herregud så godt! Prøvde meg litt frem for å se hvordan beina tok det. Syns dette var en fin rolig start.

2,7 km på 30 minutter. Lå på rundt 5,4 i fart.
Avslutta med 15 min tøying og noen helt basic øvelser for å strekke ut en stiv kropp:hilarious:
15x2 tåhev på stepkasse
10x2 knebøy
12x2 frifotstående diagonalen med strikk
20x2 push up pluss på knær (vidunder for stive skuldre/nakke.
12x2 pil og bue med strikk. (Denne er også super for stiv musklatur i nakke/skuldre.
 
ENDELIG! Endelig kan jeg begynne å trene Igjenn.. har gått på krykker til nå, fått vite at det blir 2 nye legg operasjoner men jeg kan trene frem til da! Vi prøver på barn nr 2, så kjenner det var en befrielse å få trene igjenn. Får utløp for mye frustrasjon på den måten. Har pcos å lavt stoffskifte så kroppen henger ikke helt med bestandig.
Skal ha søndager som veie dag, og måle cm hver 14 dag tror jeg. Mest spennende med måling syns jeg! Skal å gå i gang med 30 dager uten godteri om noen vil hive seg med?:joyful: Holdt ut godt over 100 dager i fjor før det ble litt:angelic: legger inn vekt og mål litt seinere i dag, skal å ha første kondisjonstrening treningsøkt på mange måneder!
Jeg hiver meg med ❤️ Men hva betegner du som godteri? Gjelder det chips, snop, brus og kjeks?
 
Jeg hiver meg med ❤️ Men hva betegner du som godteri? Gjelder det chips, snop, brus og kjeks?
Så morsomt:joyful: For min del er snop,Is Smågodt, sukkerholdig brus, sjokolade og Potetgull som jeg skal holde meg unna. Og kjeks som er fulle av sukker Og sjokkis..sånn typ skolebrød/boller osv..
Men sukkerfri brus og burn osv kommer jeg til å drikke.
 
Åh nå har jeg målt meg:arghh: nesten gått opp alt jeg gikk ned i fjor vår/sommer.. ikke trent å ikke vært flink med kostholdet etter ferien. :blackeye::hungover:


Vekt; 102,1

Overarm: H35Cm / V36cm
Bryst: 108 cm
Midje: 114 cm
Hofte: 125 cm
Rumpe: 121 cm
Lår: H63cm / V62cm
Legger H40cm / V40cm.

så skuffet:arghh: men håper det går like greit denne gangen frem til neste operasjon! Har som mål å gå ned 4kg til 1 mars!
 
Back
Topp