Ned noen mange kilo, på nytt..2022

Dagens trening;

24/4


14 min oppvarming
16min intervall - 1,5 min jogging, 3,5min rask gange og 3min jogging til slutt.

30min trening med egenvekt;

10x3 Mageliggende rygghev med armsving
10x3 knebøy
10x3 liggende benløft
10x3 hoftehev
10x3 bakspark V/fot
10x3 bakspark H/fot
10x3 kettlebell 8kg
10x6 lårøvelse
20x3 tåhev

Føler jeg fikk en god økt idag, kan ikke tro jeg klarte 3!! Min jogging å enda hadde jeg litt mer å gå på:D Veldig gøy å se fremskritt! I tilegg sa samboer i går at det vises veldig godt at jeg har godt ned :D:D
 
Inspirert til å forsøke meg på en liten fjelltur i dag
 
Ukens treninger så langt:cat: Veide meg etter trening i dag (vet man ikke skal det)
Men den viste 101,7. Kan ikke huske sist det var «så lavt». Ga litt motivasjon! Men vil tro den egentlig er en plass mellom 102,4-102,6.

Tirsdag 27/4;

Tidenes dårligste økt for min del:dead::hilarious:
Starter veldig bra med 14 min oppvarming på mølla, så rakna hele thigtsen min:hilarious: opp å skifte og ned å fortsette.. gikk vell fem minutter så ringte det på døra:hilarious: Det var den økte..haha:joyful:

Torsdag 29/8

114 minutter oppvarming så intervall med 1,5minutt jogging og rask gange i 3 minutter. 3minutter jogging på slutten, kondisen kommer seg.

gjorde en runde med 3 sett skulderøvelser fra fysio10x3.

i morgen er det manuellterapi, kjenner jeg er spent.
 
Vekta viste 101,8 i mårrest. Under 102 kg håper jeg kommer under 100kg til ferien.. snart tid for måling også, er SÅ spent!
 
start; 3/4-21. Nye mål; 3/5.21

Vekt: 105Kg Vekt 102,7
Mål;Cm. Mål;Cm
Bryst:116 Bryst:109
Midje:116 Midje:107
Hofte:130 Hofte:123
Rumpe:121 Rumpe:118

Lår:V/68-H/69 Lår:V/68-H/68,5
Legg:V/39-H/40 Legg:V/39-H/40
Overarm:V/34-H/34 Overarm:V/33-H/32,5


Veldig forbøyd med målingene:D:D:D Gir helt klart stor motivasjon til å fortsette!! Har blitt dårlig med trening i helgen, blitt en del alkohol å takeaway, det merker jeg på vekten. Føles ut som jeg har litt vann i kroppen. Ellers har jeg fått forbud mot jogging, skal i mr med bena for å se hvilken grad av beinhinnebetennelse jeg har (hatt siden 2011)... men kjenner det frister veldig å fortsette joggingen frem til mr, det hjelper meg i hverdagen på jobb men burde vell la vær. Får gå vanlig på mølla heller
 
Ukens vekt ; 101kg. Veldig fornøyd med at vekta kryper nedover:D Har ikke blitt veldig mye trening denne uken pga siste Pfizer vaksine på onsdag. Men fikk en god runde på Mandagen.
30 min gåing på mølla og 1t egentrening:p Skulle egentlig trene i dag men våknet med sår hals :mad:
 
I dag fikk jeg en veldig god økt føler jeg:joyful:
Gode 90 minutter.

10/5

30 min på mølla
10x30 mageliggende rygghev med armsving.
10x3 benløft
10x2 firfotstående diagonalhev
10x2 push up pluss
10x3 pil og bue med strikk
10x3 stående fronthev med vekter
10x3 stående strak sidehev med vekter
10x3 kne og håndstøttende roing med vekter
2 repsx3 utfall halvstjerne
10x3 knebøy med strikk
15x3 tåhev
6x3 dype tåhev.
 
Ukens vekt er 100,5. Går nedover:D

Trening 12/4;
30 min på mølla
10x2 firfotstående diagonalhev
10x2 push up pluss
10x3 pil og bue med strikk
10x3 stående fronthev med vekter
10x3 stående strak sidehev med vekter
10x3 kne og håndstøttende roing med vekter
2 repsx3 utfall halvstjerne
10x3 knebøy med strikk
15x3 tåhev
6x3 dype tåhev.

Skulle egentlig hatt meg en økt i dag, men det får vente til i morgen. Kjenner at jeg må ha en hviledag, kanskje det blir en liten gåtur ute heller.
 
God 17 mai alle sammen:joyful: Mye sukker i disse dager, fikk heldigvis inn en god økt i dag:hilarious: ble ikke mindre enn 4 kakestykker i går, innom to bursdager pga restriksjoner :blackeye: og 2 stykker pavlova og sukkerfri gele i dag. Kjenner det på samvittigheten:dead::joyful:

I mårrest viste vekta 99,8. Håper den er under 100 til neste veiedag på fredag :cat::cat:

trening 15/5
25 min på mølla
10x2 firfotstående diagonalhev
10x2 push up pluss
10x3 pil og bue med strikk
10x3 kne og håndstøttende roing med vekter
2 repsx3 utfall halvstjerne
10x3 knebøy med strikk
15x3 tåhev
6x3 dype tåhev.

Trening 17/5
30 min på mølla
10x30 mageliggende rygghev med armsving.
10x3 benløft
10x2 firfotstående diagonalhev
10x2 push up pluss
10x3 pil og bue med strikk
10x3 stående fronthev med vekter
10x3 stående strak sidehev med vekter
10x3 kne og håndstøttende roing med vekter
2 repsx3 utfall halvstjerne
10x3 knebøy med strikk
15x3 tåhev
6x3 dype tåhev..
 
God 17 mai alle sammen:joyful: Mye sukker i disse dager, fikk heldigvis inn en god økt i dag:hilarious: ble ikke mindre enn 4 kakestykker i går, innom to bursdager pga restriksjoner :blackeye: og 2 stykker pavlova og sukkerfri gele i dag. Kjenner det på samvittigheten:dead::joyful:

I mårrest viste vekta 99,8. Håper den er under 100 til neste veiedag på fredag :cat::cat:

trening 15/5
25 min på mølla
10x2 firfotstående diagonalhev
10x2 push up pluss
10x3 pil og bue med strikk
10x3 kne og håndstøttende roing med vekter
2 repsx3 utfall halvstjerne
10x3 knebøy med strikk
15x3 tåhev
6x3 dype tåhev.

Trening 17/5
30 min på mølla
10x30 mageliggende rygghev med armsving.
10x3 benløft
10x2 firfotstående diagonalhev
10x2 push up pluss
10x3 pil og bue med strikk
10x3 stående fronthev med vekter
10x3 stående strak sidehev med vekter
10x3 kne og håndstøttende roing med vekter
2 repsx3 utfall halvstjerne
10x3 knebøy med strikk
15x3 tåhev
6x3 dype tåhev..
Haha, kjenner til dette med utskeiing i disse dager :p har prøvd å beholde noenlunde kontroll på kaloriene, men ble to stk pavlova med krem, to biter kransekake og en kokosbolle :p

God 17.mai til deg også:D
 
God pinse!
Denne uken har det vært lite trening, trente 17/5 og gikk 1t tur 19/5. Har vært helt utslitt, null energi å hente. Tror det er viktig å høre på kroppen da, mulig jeg må justere litt på levaxin.. Vekten viste 100kg blank, så det er jo litt fremgang. Håper den er under 100 neste fredag:joyful: Håper jeg får til en god økt i dag eller i morgen:cat:
 
Trening 24/5-60min
30 min oppvarming på mølla
10x2 firfotstående diagonalhev
10x2 push up pluss
10x2pil og bue med strikk
10x3 stående fronthev med vekter
10x3 stående strak sidehev med vekter
10x3 kne og håndstøttende roing med vekter
2 repsx3 utfall halvstjerne
10x3 knebøy med strikk
15x3 tåhev
6x3 dype tåhev.

Ekstremt tungt når etter en hel uke uten trening men godt å være i gang igjenn! Håper alle har hatt en fin pinsehelg <3
 
God pinse!
Denne uken har det vært lite trening, trente 17/5 og gikk 1t tur 19/5. Har vært helt utslitt, null energi å hente. Tror det er viktig å høre på kroppen da, mulig jeg må justere litt på levaxin.. Vekten viste 100kg blank, så det er jo litt fremgang. Håper den er under 100 neste fredag:joyful: Håper jeg får til en god økt i dag eller i morgen:cat:
Kjempeviktig å lytte til kroppen også.
Blir spennende på fredag! :couchpotato: Men husk at du gjør en super innsats om det fortsatt er tresifret også. Vekter bygger tross alt muskler, og de er tyngre enn fettet vi prøver å kvitte oss med. :happy:
 
Synes du er superflink!
Det er som CT-Bamsemor sier, muskler veier mer enn fett, så hvis du ikke er under hundre på fredag så er det nok fordi du har trent :smug:
 
Kjempeviktig å lytte til kroppen også.
Blir spennende på fredag! :couchpotato: Men husk at du gjør en super innsats om det fortsatt er tresifret også. Vekter bygger tross alt muskler, og de er tyngre enn fettet vi prøver å kvitte oss med. :happy:
Ja viss man skal holde i det lange løp så tenker jeg at det lønner seg:p Ja jeg er kjempefornøyd med resultatet så langt! Føler jeg har kommet langt i det siste, er blitt sterkere, ser forandringer og har det mye bedre med meg selv :joyful: Rart va litt trening kan gjøre!
 
Trening 26/5-60min

Veldig tungt i dag å, men fullførte! Kjenner motivasjonen begynner og stige igjenn, føles digg! Måtte prøve meg på litt jogging i dag, selv om det ikke er «lovt». Savner det skikkelig.

30 min oppvarming på mølla
10x3 firfotstående diagonalhev
20 push up pluss
10x3pil og bue med strikk
10x3 stående fronthev med vekter
10x3 stående strak sidehev med vekter
10x3 kne og håndstøttende roing med vekter
2 repsx3 utfall halvstjerne
10x3 knebøy med strikk
15x3 tåhev
6x3 dype tåhev.

Går litt i det samme, men med opplegg fra fysio og manuell er jeg så sliten etterpå at jeg ikke orker noen andre øvelser
 
Back
Topp