Ned i vekt?

SpentPåDette

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Flere som har gått ned i vekt? Pleier å veie meg hver morgen, men har hatt ett opphold på ca 1,5 uker pga oppussing av badet.

Sist jeg veide meg veide jeg 51,7 kg, og nå ca 4,5 uker på vei veier jeg 50,0 kg. Er det normalt? Har ikke spydd, og føler at matlysten er som den pleier
 
For meg er det ikke normalt. Jeg har gått opp fra 46 til 48,5 siden jeg ble gravid. Men kanskje du spiser sunnere nå etter du ble gravid ?
 
Jeg har gått ned to kg i begynnelsen av begge svangerskap uten å være kvalm eller ha dårlig matlyst. Null stress.
 
Det er ikke noe å bekymre seg over, er like normalt å gå litt ned i starten av ett svangerskap som opp, har jeg hørt i hvertfall. Men om man går ned for mye må man jo prate med legen sin:happy:
 
Sist svangerskap gikk jeg opp 1kg rett før fødsel, så herlig sto det mer eller mindre stilt. Hadde lite appetitt, noe jeg egentlig har til vanlig men likevel overvektige.

Nå har jeg gått ned 1+kg uten at jeg spiser noe spesielt mindre eller ekstra sunt. Lite appetitt her også, men spiser mer rett for kroppen. Uke 8 i morgen
 
Back
Topp