Ned i vekt?

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Har gått ned 2 kg på en uke. Forstår ikke hvordan det kan ha skjedd. Man legger tydeligvis ikke på seg av å spise haugevis med saftis.

Har de andre svangerskapene bare lagt på meg.

Noen andre som går ned i vekt?

Har gått ned 2 kg på en uke. Forstår ikke hvordan det kan ha skjedd. Man legger tydeligvis ikke på seg av å spise haugevis med saftis.

Har ikke gjort det selv, men leste nettopp et sted at det ikke er unormalt å gå litt ned på slutten av svangerskapet:)

Har ikke gjort det selv, men leste nettopp et sted at det ikke er unormalt å gå litt ned på slutten av svangerskapet:)
Gjør forsåvidt ikke noe at jeg går ned. Hadde noen kg ekstra fra starten. Men syns det var litt rart. Merker at det er forskjell på å bære på en jente kontra guttene :)

Har stått helt stille i 2 uker, men baby blir jo større så... skylder på varmen og nedsatt matlyst :P

Jeg har også gått ned litt (ca 2 kg) den siste uken, det er vanlig at vektøkningen stopper opp mot slutten og at man kan gå litt ned[emoji4]

Gått ned 1»ca.1kg siste uka her også.. det vil si atjeg har gått opp 2.5kg totalt.. Har heldigvis litt ekstra fra før..

Gått ned 1»ca.1kg siste uka her også.. det vil si atjeg har gått opp 2.5kg totalt.. Har heldigvis litt ekstra fra før..
Har gått opp totalt 7 kg. Men ligger nå på 90 kg, vil ned til 65-70 når jeg er ferdig

Om du er varm spiser du nok mindre enn før. Man får mindre apetitt når det er varmt. Kanskje bytte ut saftisene med noe mer kaloririkt? Få i deg litt fett. Spis kroneis eller sjokoladepudding eller milkshake :)

Har gått opp totalt 7 kg. Men ligger nå på 90 kg, vil ned til 65-70 når jeg er ferdig
Da har du litt å gå på så da er det sikkert ikke så farlig at du har gått ned 2 kg. Men fint å prøve å få i deg litt mer nå til du har født.

Jeg veide 64,7 kg da jeg ble gravid og 67,5 nå. 37 uker i morra. Så jeg har gått opp 3 kg totalt og med utgangsvekta mi skulle jeg gått opp mye mer. Så jeg prøver å «fete meg opp litt» ved å spise kroneis/sjokoladepudding osv. hver dag i tillegg til vanlig mat. Sliter med lite plass i magen og halsbrann. Synes melkeprodukter hjelper og er lettere å få i seg.

Ikke pga det har vært varmt så litt kjøligere igjen da? Man holder jo på mye vann i varmen! Jeg har gått ned 500 g siste uken!

Har gått ned 1 kg på 1 uke. Hun målte magen til 35 cm i uke 39+2 (i dag) og har stått stille i 2 uker, men det var for at han har festet seg sa hun. JM virket ikke bekymret ihvertfall.

Har du hadd mye vann i kroppen? Jeg gikk å ned i vekt, spiste ikke anderledes. Men mista endel vann etter all varmen som fikk meg til å hovne opp :dance018

Back
Topp