Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke gjort det selv, men leste nettopp et sted at det ikke er unormalt å gå litt ned på slutten av svangerskapetHar gått ned 2 kg på en uke. Forstår ikke hvordan det kan ha skjedd. Man legger tydeligvis ikke på seg av å spise haugevis med saftis.
Har de andre svangerskapene bare lagt på meg.
Noen andre som går ned i vekt?
Gjør forsåvidt ikke noe at jeg går ned. Hadde noen kg ekstra fra starten. Men syns det var litt rart. Merker at det er forskjell på å bære på en jente kontra gutteneHar ikke gjort det selv, men leste nettopp et sted at det ikke er unormalt å gå litt ned på slutten av svangerskapet
Har gått opp totalt 7 kg. Men ligger nå på 90 kg, vil ned til 65-70 når jeg er ferdigGått ned 1»ca.1kg siste uka her også.. det vil si atjeg har gått opp 2.5kg totalt.. Har heldigvis litt ekstra fra før..
Har gått opp totalt 7 kg. Men ligger nå på 90 kg, vil ned til 65-70 når jeg er ferdig
Om du er varm spiser du nok mindre enn før. Man får mindre apetitt når det er varmt. Kanskje bytte ut saftisene med noe mer kaloririkt? Få i deg litt fett. Spis kroneis eller sjokoladepudding eller milkshakeHar gått ned 2 kg på en uke. Forstår ikke hvordan det kan ha skjedd. Man legger tydeligvis ikke på seg av å spise haugevis med saftis.
Da har du litt å gå på så da er det sikkert ikke så farlig at du har gått ned 2 kg. Men fint å prøve å få i deg litt mer nå til du har født.Har gått opp totalt 7 kg. Men ligger nå på 90 kg, vil ned til 65-70 når jeg er ferdig
Har gått ned 2 kg på en uke. Forstår ikke hvordan det kan ha skjedd. Man legger tydeligvis ikke på seg av å spise haugevis med saftis.