Ned i vekt ?

Bkno0620372

Andre møte med forumet
noen andre her som ikke har gått opp i vekt ? Jeg er 25 uker ca og har enda ikke gått opp i vekt ! Veier idag 1 kilo mindre enn igår !
Matlysten er tilbake og trener ikke

Jeg er uke 24+5 i dag og har gått ned 1 kilo fra start vekt. Jeg gikk ned 10 kilo i forrige svangerskap så jeg er fornøyd med å greie å holde vekta. Legen er litt bekymra men lille har det fint og alt av mål er helt på topp.

Jeg tror det er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne på hvordan vekta er i svangerskap. Så lenge den lille vokser og har det bra inni magen så skal man ikke bekymre seg. Eneste jeg opplevde sist var at jeg slet med amminga. Jeg tror det hadde sammenheng med at jeg gikk så mye ned i vekt og var veldig tappa for energi. Jobber derfor hardt med å holde vekta denne gangen.

Jeg er i uke 26+3 og har heller ikke gått opp i vekt. Jeg veide 75 kg før jeg ble gravid, og gikk ned to kilo i første og halve andre trimester, og nå veier jeg 75 igjen. Så har jo strengt tatt gådd ned i vekt....for graviditeten i seg selv veier ca 5-6 kg nå....
men jeg er bare gla for at jeg ikke har gått opp :)

26+4 her og fortsatt et par kg under startvekt. Gikk ned masse i starten pga ekstrem kvalme men kiloene er på vei tilbake nå.

Jeg har samme vekt som før graviditeten, har for mange kilo så det er jo bra helsemessig å ikke gå opp så mye. Har gått ned flere steder på kroppen så selv om magen er babystor ser jeg sunnere ut nå enn før jeg ble gravid.

Gikk ned noen kilo i begynnelsen, er nå tilbake på startvekt. Sist svangerskap gikk jeg opp nærmere 30kg...

Gått opp 7-8 kg, mesteparten etter uke 20 :p

Back
Topp