Ned i vekt

CurlySue

Glad i forumet
Jeg nå ned i vekt før vi få vårt 3 og siste forsøk i set offentlige :( Har slitt lenge med det før, håper at vekten gå fort ned denne gangen. Nå er jeg bare skikkelig deppa. Lei av all motgangen vi møter. Håper det snart er vår tur. Vært prøvere i 6 år nå. Venter 4 år på å få behandling pga vekta var for høy. Blæ. Sutre innlegg. Måtte bare få tømt hode litt.

Jeg nå ned i vekt før vi få vårt 3 og siste forsøk i set offentlige :( Har slitt lenge med det før, håper at vekten gå fort ned denne gangen. Nå er jeg bare skikkelig deppa. Lei av all motgangen vi møter. Håper det snart er vår tur. Vært prøvere i 6 år nå. Venter 4 år på å få behandling pga vekta var for høy. Blæ. Sutre innlegg. Måtte bare få tømt hode litt.

Så kjipt :-(
Ikke bare bare å gå ned i vekt,
Men det som hjalp for meg var nutrilett, bare sånne shake 5 ganger til dagen i 21 dager (kan spise litt råe kalorifattige grønnsaker om det blir nødvendig)
Jeg gikk ned 8 kg på det, og gått ned 13 kg fra januar 2015 til August 2015:-)

Etter de tre ukene så gjorde jeg som jeg gjorde før bare nå hjalp det :-)
Jeg spiste små porsjoner og ofte, gikk tur, svømte eller var på treningssenter minst 3 ganger i uka ca 50min.
Drakk mye vann og spiste mellom 1300-1800 kcal per dag :-)

Jeg begynte å gå ned i vekt et år før vi begynte å prøve. Gikk ned 15 kilo og har holdt meg der siden. Hadde en BMI på 27.7 da jeg starta. Jeg kan anbefale gratis app'en lifesum! Der scanner du det du spiser og registrerer det du trener:) i tillegg får du grafer på BMI og vekt:) Jeg drakk mye vann under trening noe som gjorde at jeg ikke ble så sulten etterpå. Hvis man absolutt må "sprekke" på kvelden en gang i ny og ned kan jeg anbefale 1 stor kjærlighet som varer noen timer, popcorn uten smør og helst ikke så mye salt og (lett)is uten tilsatt sukker :) De tre tingene innholder ikke så mye kalorier i forhold til andre ting Til lunch og frokost spiste/spiser jeg sund yoghurt. Sjekk gjerne kalori innhold på butikken når du handler:) Dette er det som funket for meg. Ønsker dere lykke til, stå på! Dere er kjempe tøffe!:)

Føler med deg, måtte også gå ned før forsøk. Klarte 26 kg og prøver å gå ned mer nå, er innafor nå da, men godt å ha god margin også. Sunt kosthold og mer trening (mest gåturer) var det jeg gjorde, koser meg litt hver helg da :)

Det skal nok gå. Har tidligere måtte gå ned masse, og sleit veldig med det. Fra august 2014 til mars 2015 gikk jeg kun ned 3 kg men fikk ned 4 buksestørrelse. Men da trente jeg også masse.

Prøv Dukan dietten :-) Både jeg og mannen gikk ned ca 15 kg hver på 3-4 mnd ;-) Alle jeg har anbefalt den til har vært fornøyde og klart å gå ned mye og relativt raskt. Dietten er lagd av en lege og har en god bok som hjelper deg. I tillegg finnes det masse tips og ideer på nett. Du kan også spørre meg om du vil, så skal jeg sende deg alle mine favoritt oppskrifter ;-)

Åhh kjipt å få den beskjeden,fikk det samme og var så frustrert leng..men beit tenna sammen og klart og gå ned..først mått jeg ned til 85 kg hadd ett forsøk som ikke gikk. Så mått jeg ned til 83 får å få nytt forsøk og det gikk. Har en helt nydelig gutt nesten 7 måneder nå, så absolutt verdt det.Tok oss 7 år på grunn av styr med vekta. Men anbefale å vær aktiv,om det ikke er får å gå ned i vekt så trur jeg det å vær mer aktiv hjelp på forsøk. At man føle seg bra. :) ha på musikk og dans mens du lage mat eller rydde :) lykke til. :)

Back
Topp