Ned i vekt!

*IdaMor*

Elsker forumet
Jubler litt for meg selv! Snart 6uker etter fødsel, så har jeg gått ned 15kg :D noe jeg synes er supert siden jeg la på meg 11kg :p for en slankekur :p nå gjelder det bare og holde de borte! :)

• Liker
Reactions: jc
Så bra! Håper du klarer å holde det der :)

Gratulerer! :) Her er det 10kg igjen til startvekt ;) Men kommer ikke til å bevisst slanke meg så lenge jeg ammer :)

Så bra :D
Her er det 14 dager siden fødsel og jeg er 8 kg under startvekten min og det virker som det bare går nedover også :)
Har ikke vært så tynn som jeg er nå på mange år :O

Så heldig dere er:) gikk opp 20 kg og hadde ette 1 uke gått ned 8, og ette 2 uker gått ned 12... men siden det har det stått stille... Men nå ammer jeg da ikke får jeg får ikke melk:(

Så bra:-). Moro med slanking uten å gjøre mye for det :-)
Her hadde jeg også gått ned 12 kg etter to uker. Nå er det fire uker siden fødsel og jeg har ikke veid meg noe mer.
Gikk opp 10 kg i svangerskapet.
Hadde samme erfaring med de to første gangene jeg fikk barn.
Amming tar mye energi.

gikk opp 35 under svangerskapet, pgr av mye vann og hevlse. det er nå straks 8 uker siden fødsel å jeg har gått ned 16 så har lang vei å gå ennå, men jeg får jo ikke ammet heller, siden jeg ikke har melk. så går nok litt treger. så deilig for dere som har gått ned så mye=)

jeg gikk ned 9 kg under svangerskapet, og har så langt gått ned 12 kg siden han kom ut.. men har jo en del å ta av enda :/

Det er jo kjempebra:D
Jeg gikk opp 14kg i graviditeten, og 8 kg gikk bort ganske fort. Men så stoppa det.
Jeg har nesten ikke fått bevegd meg det siste ukene siden lillebror ble syk med RS.
Nå kan vi endelig gå ut igjen:D

Back
Topp