Ned i vekt

Lilly

Betatt av forumet
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra legen med sykemelding. Jeg sliter mye med kvalme, og får ikke i meg nok næring. Vekta viste at jeg har gått ned i vekt siden sist kontroll for 2 uker siden. Vet det er normal å gå ned litt i begynnelsen av svangerskapet, men synes dette er litt ubehagelig da jeg er undervektig fra før. Jeg må ikke legges inn for intravenøst, men legen ville holde et øye med det. Flere som har erfaringer rundt dette? Når begynte dere å gå opp i vekt igjen?

Jeg er også undervektige og er kvalm og klarer nesten ikke å i meg noe som helst så nå har jeg gått ned 3 kg :(

Dette har skjedd i mine 2 andre svangerskap også, men begynte å gå opp igjen etter uke 12.

Jeg er 10+2 idag og synes at kvalmen har roet seg ned litt, men tåler Forsatt ikke mat.

Jeg er også undervektige og er kvalm og klarer nesten ikke å i meg noe som helst så nå har jeg gått ned 3 kg :(

Dette har skjedd i mine 2 andre svangerskap også, men begynte å gå opp igjen etter uke 12.

Jeg er 10+2 idag og synes at kvalmen har roet seg ned litt, men tåler Forsatt ikke mat.
Ser at det er mye skrive feil, dumme telefon!

Jeg er 10+1. Håper virkelig kvalmen blir mindre framover. Får ikke så mye energi av dette. Men det nærmer seg uke 12 nå da :)

Godt legen følger skikkelig opp! Må være slitsomt og ikke minst frustrerende å gå ned i vekt! Krysser fingrer for at du snart går opp i vekt igjen og får matlysten tilbake igjen.

Har alltid gått ned litt i begynnelsen, selv med de to første som jeg ikke var kvalm med. Aldri lagt på meg noe før etter uke 20. La på meg 7 og 8 kg i svangerskapene, er normalvektig til vanlig..
lykke til, håper du slepper innleggelse!!

uff :( håper matlysten kommer tilbake.. har gått ned 3 kg jeg også, men er normalvektig i utgangspunktet, men kjenner at energinivået blir lavt når matinntaket er såpass lite.. fiiisj, håper formen blir bedre snart!

har gått ned 8kg siden oktober og berre dei 4siste kg siden 18desember pga galleproblemer og kvalme.har vore innlagt 2ganger siden 18desember for veske påfylling.håpe vekene går fort så formen kan komme seg masse og eg kan nyte resten av tida:) e 11uker i måro:)

Back
Topp