ned i vekt

tojenter

Forumet er livet
jeg står jo på stedet hvil.... har fortsatt 11 kg før jeg er nede igjen i det jeg var før jeg ble gravid...( selv om jeg faktisk får på med en bukse som jeg brukte for jeg ble gravid[8|]) så no har jeg bestemt meg for å skjerpe meg kraftig!
skal begynne å trimme med kari på god morgen norge hver mandag ( tillegg til de situpsene og knebøyene jeg tar hver dag + trilleturene) spise forkost og  kutte ut gotteri! [;)] Håper jeg klarer å følge opp!
så skal jeg ta meg tid til sminking og stell av meg selv[:D][:D][:D][:D]

Lykke til!
Det hjelpe ofte å berre fikse seg opp litt ja.
Kan bli litt lei av kosebuksene[;)]

flink jente..bare vær bestemt så får du det til[;)] lykke til..ps:viktig å stelle seg vettu

Blir nesten nødt til å være litt konsekvent både med trening og spising tror jeg.. Syns du virker flink til diverse øvelser, kjempeflink med sit-ups hver dag[;)] Her har det heller ikke skjedd noe endring på vekta på de to siste månedene[:'(] Og jeg går endel turer og det blir ekstra aktivitet i huset med han på 2 også..  Men i morra skal jeg spille squash med svigerinna mi og håper vi kan få det til ei gang i uka minst. Så får jeg bli flinkere til å bruke barnepass på treningsenteret her så jeg kan få trent opp mage/rygg ordentlig.

Lykke til!!! Man føler seg mye bedre bare man får pyntet seg litt og faktisk.. Husker enda hvor godt det gjorde med den første dusjen og rene klær etter fødselen på sykehuset.. [;)]

ORIGINAL: dhillon

flink jente..bare vær bestemt så får du det til[;)] lykke til..ps:viktig å stelle seg vettu

stelle meg har jeg bestandig gjort... mente slik sminke stell/jålestell[;)]. Det har det vært dårlig med det siste halve året[8|] og det skal jeg bli flinkere til! Og  om jeg skal forbli like brei over hoftene så må jeg nok bite i det sure eplet og kjøpe nye klær, men jeg håper jeg slipper det[:D]

Har forresten vært ute å gått i 3 timer i dag[:D][:D][:D][:D] ( eller nesten... måtte mate Caroline på turen[:)])

ORIGINAL: Jenny27

Lykke til!!! Man føler seg mye bedre bare man får pyntet seg litt og faktisk.. Husker enda hvor godt det gjorde med den første dusjen og rene klær etter fødselen på sykehuset.. [;)]

jepp det stemmer i hvertfall[:D]

Back
Topp