Ned i vekt!!!

malønna

Glad i forumet
Var på vekta istad og de talla likte jeg ikke...
Jeg har ei vennine som er flink til å dra meg med ut for å gå med staver,men det hjelper jo lite når jeg trøkker i meg det som er når jeg kommer inn døra. Kan ikke si nei godteri..

Det hadde vært fint om jeg hadde en liten støttegruppe som kunne få meg på andre tanker  når godtesuget ble for sterkt... Noen som er intressert???[:D]

ja är me.. är flink å träna massa men när de kommer till självdiciplinen gällande godis så är jag håpplös.. sliter inte me babyvikten, tror jag har varit ganska heldig, men de är ju inte ett sundt levende å äta så mycke skit som ja gör.. [:@]

så jag är gärna me på å hjälpa varandra..[;)]

Her må jeg henge meg på. Vi får hjelpe hverandre...

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

vi får støtte hverandre ja!!! Jeg er mer godtesyk nå enn før jeg ble gravid jeg...[:@]

Det er jeg også. Det er helt enormt. Det skal visst hjelpe å spise kromtabletter.... Men det har jo tatt helt av etter at Elea kom til. Alle som kommer på besøk har jo med seg kaker..

Hvordan er det med dere og vekt i forhold til hvordan dere var før svangerskapet? Jeg gikk opp 14 kilo under svangerskapet, og nå har jeg tatt av 12.. Men det værste er jo hengemagen......Det blir sikkert vanskelig å bli kvitt den...

jeg vil også være med, trenger å gå ned x-antall kilo!!!

vi får støtte hverandre ja!!! Jeg er mer godtesyk nå enn før jeg ble gravid jeg...[:@]

Jeg vet....og så kommer det stadig vekk folk på besøk og da må jan jo putte noe godt på bordet....og så er det kafe-besøkene....

Her vil jeg også henge meg på! Har gått ned de 18 kg jeg gikk opp under svangerskapet, men er konstant godtesjuk! Får nesten apstinenser hvis jeg ikke har noe tilgjengelig [&:]

åsså drikker jeg en del mocca kaffe da. akkurat som det gjør saken noe bedre...og den oreokjekspakka her om dagen var borte med et poff...og 200 grams sjokoladeplate igår, osv osv osv... blir litt mye av det gode. Tror jeg må ut og trille en tur for å lette på samvittigheten min jeg[:D]

håper den la seg rett på lårene sånn som du frista meg[>:]

[:D][:D]neida, tuller

så bra at det ikke bare er meg da.. Må innrømme at jeg akkurat har lagt tulla ut i vogna og finni frem en melkesjokolade!!!

Fint om noen har noen bra treningsmetoder jeg kan gjøre innemellom husarbeid,bleieskift på to og amming!!!

Jeg har gått ned mye av det jeg la på meg i graviditeten,men har de 5værste kg igjen!!!Jeg setter meg herved et mål: Gå ned 5kg,før bikinisesongen starter[:D][:D]

Uff ja, mangler fortsatt 3,5 kilo på startvekt, men vil gjerne ned 8 tilsammen, skal i bryllup i kbh i september, kunne vært morsomt å sett litt presentabel ut i kjole...[;)]

Hadde sikkert gått ned de 8 kilo hvis det ikke hadde vært for Oreokjeks med sjokoladetrekk...mmm og Lions....hmmm... men må bare ha litt ekstra kalorier når jeg ammer....får jo abstinenser.... [&:]

Jeg er nede på startvekta jeg da, det gikk bare ei uke eller to, men så var jeg 15 kg tyngre enn jeg skulle ønske da jeg ble gravid....og de sitter hardere gitt.... men hjelper faktisk å sitte på bv når jeg sitter i ro, for ser jeg på tv bare MÅ jeg ha godis og det er ikke så ille når jeg sitter og taster..........og så hjelper det å scrappe og strikke og hekle og sånn (for de som er handy) for det kombineres dårlig med spising. Men så var det den treningen da...*løpe og finne treningssenter med barnepass*

Back
Topp