Ned i vekt under svangerskapet?

Latterfrosken

Forumet er livet
Er det mulig? Har lyst til å gå ned litt før jeg skal på kontroll. Har kost meg med litt for mye søtt de siste ukene. Ikke hver dag, men ofte. Bare hvis jeg kutter ut det søte, er det mulig å gå ned et par kg da??? Har absolutt ikke tenkt til å slanke meg! Bare spør om råd...

kutt ut snopet og ta deg en spasertur i stedetf.da går nok ikke vekta så fort opp skal du se.syns du ikke skal tenke på å gå ned i vekt....

Spaserturer er uaktuelt for meg. Ikke lange hvertfall. Siden jeg har kraftig bekkenløsning ble jeg anbefalt å gå så lite som mulig. Nå må jeg vel snart over på krykker..

ups........jeg skjønner[:D][:D].vanskelig å passe på vekta når en må forholde seg rolig...ja ja .blir vanskeligere å gå på butikken etter snop også da[:D]

Drikk vann, og spis mindre og oftere. Helst noe 6 ganger om dagen, og lite hver gang!

ikke når man har en gubbe som er like glad i godtri som meg og i tillegg kjører bil...hehe.. men han sier ofte nei og da.. Off blir deilig når man slipper det behovet for å putte noe i munnen hele tiden! Grete Roede på meg over nyttår...[:D]

Vet hvordan du har det..har også bekkenløsning, men har ikke gått opp noe merkverdig i vekt enda..men det kommer vel snart, blir mye sofaligging her ja [:)]

Back
Topp