Ned i vekt :P

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Til tross for min oppblåste "gravid-mage", har jeg gått ned 3 kg...
Ikke det...jeg har masse å ta av, men det var liksom ikke noe jeg forventet i det hele tatt :-/

Heldige deg :) Her spises det som bare det for å holde kvalmen borte, og det sier seg selv hvilken vei vekta går. Gikk opp 12 kg i forrige svangerskap, men frykter tallet blir betraktelig høyere denne gangen dersom dette fortsetter :(

Jeg spiser nesten ingenting pga dårlig matlyst, men har allerede gått opp 1,1 kg:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Det kommer til å "bite meg bak" når jeg slutter med denne kvalmen...er dessverre FRYKTELIG glad i mat :P

Jeg har gått ned noen kg i hvert svskap i begynnelsen pga kvalme. Men når jeg har rundet 14 uker har det bikket andre veien :)

Jeg gikk ned 6 kg i starten av forrige svangerskap uten å spy en eneste gang. Hadde bare ikke matlyst. Og nå skjer det samme. Spiser nesten ingenting...

Har gått ned 4 kilo, spiser men klarer ikke mye.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke vekt så jeg får ikke sjekket :P Men tror litt ned pga kvalmen og lite matlyst

Har allerede gått opp 2-3 kg.. Lover bra

:P

Har lagt på meg ein halv kilo eg :( Kjedeligt ..

Gått ned 3kg jeg å.... spyinga som gjør det. Orker ikke.tanken på mat...

Siste svangerskapa gikk jg opp 35kg og 37kg....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har gått ned 4 kg, alt jeg spiser kommer opp igjen.. Satser på at de kiloene kommer fort på igjen, når kvalmen forhåpentligvis snart gir seg.

Back
Topp