ned i vekt nå på tampen..

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Har hatt litt problemer med spisinga og fordøyelsen går litt fort hehe så nå hadde jeg gått ned 1kg på 14dager..
Det er jo ikke feil når sf-målet var helt etter boka.. Hodet så godt som festet og 14 dager til termin.. "fødeklar" skrev jm i journalen.. ja nå er vi beinklare!!!

Har nok ikke akkurat gått ned :p suget etter fett og kalorier har nesten dobblet seg og ser jeg noe som kan minne om kake eller annen god bakst blir jeg nesten ukontrollerbar... strikker for harder livet for å unngå å sitte å stappe i trynet alt slags hehe

Hadde også gått ned 1kg nå siste 4ukene. Og ble faktisk litt letta, for føles ut som 5kg opp :-P
Men baby vokser jo i raserfart, så mer på han og mindre på meg høres helt fint ut i mine ører ;-)
Har heller ikke akkurat hatt tidenes inntak i det siste

Ble litt paff i går selv jeg, var på kontroll på sykehuset og de ville veie meg, siden jeg hadde glemt av å veie meg de siste ukene, og mistanke om svangerskapsforgiftning... Å vekta viste det samme som sist jeg veide meg, da begynte jeg å studere litt selv altså.. Jeg må jo ha "gått ned" selvom vekta står stille, for jeg har fått masse vann i kroppen, baby har jo vokst osv:p.. Men ikke hatt problemer med hverken appetitt eller fordøyelsen jeg da;)..
Men klager ikke, for har gått opp 20kg dette svangerskapet, så trenger jo ikke flere kg...

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

har også +20kg i forhold til startvekta.. ikke bra med sv.skapsforgiftning da :/ får håpe du får han ut før det blir alvor..

har også +20kg i forhold til startvekta.. ikke bra med sv.skapsforgiftning da :/ får håpe du får han ut før det blir alvor..

De følger nøye med på meg nå, var såvidt jeg fikk dra hjem i går, også skal jeg på ny kontroll i morgentidlig:).. Håper det ikke har blitt noe værre, men kommer uansett til å få veldig tett oppfølging nå:).. Så skulle det forværre seg, blir jeg såklart satt igang kunne de betrygge meg med:)

h
De følger nøye med på meg nå, var såvidt jeg fikk dra hjem i går, også skal jeg på ny kontroll i morgentidlig:).. Håper det ikke har blitt noe værre, men kommer uansett til å få veldig tett oppfølging nå:).. Så skulle det forværre seg, blir jeg såklart satt igang kunne de betrygge meg med:)

håper du får en fin fødsel hvis du blir satt igang.. har prøvd det og, og synes ikke det var så storartet.. men greit å slippe å daue da iallefall ;)

Bra du blir fulgt skikkelig med nå.
Håper ting ikke blir verre :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

h

håper du får en fin fødsel hvis du blir satt igang.. har prøvd det og, og synes ikke det var så storartet.. men greit å slippe å daue da iallefall ;)

Ble satt igang sist også, men da på overtid, var ingen god opplevelse, men satser uansett på bedre lykke denne gang, samme hvordan det starter:).. Greit å slippe å stryke med ja:p

Back
Topp