Ned i trivselsvekt

Gikk på vekta i dag som viste 62.6! Fornøyd med det :happy: Neste veiedag blir fredag.
 
Høres helt flott ut!

Jeg og drev med PF for en stund tilbake, hadde kjempesuksess! Da hadde jeg spisevindu mellom 14-18, spiste lunsj kl 14 og middag 17:30ish. Funket fett. Veldig mye lettere å holde seg unna søtt, søtsuget kommer gjerne på kvelden!

Jeg har «antydning» til PF nå jeg og, men det er ikke helt med vilje. Men prøver å ikke spise etter middag kl 16/17, og så faste til frokost, gjerne kl 08/09, så blir jo typ 16 t faste det og. Hender at jeg spiser noe peanøtter eller avokado til kvelds kl 19/20, ikke alltid jeg spiser nok middag.
 
Godt å høre en positiv erfaring med det :happy: Har sukkerfri gele i tilfelle jeg blir fysen på kvelden og tillater fri spising av frukt/bær/grønnsaker.

Synes det virker som et bra opplegg du har :D
 
Resultatet i dag var 61.6! Fornøyd med totalt 1.4 denne uken :happy: Begynner å føle meg litt mer vel med meg selv. Med mine 159 cm, så passer jeg best rundt 55-59 synes jeg :angelic:
 
Resultatet i dag var 61.6! Fornøyd med totalt 1.4 denne uken :happy: Begynner å føle meg litt mer vel med meg selv. Med mine 159 cm, så passer jeg best rundt 55-59 synes jeg :angelic:
Rart at 14cm skal ha så mye å si, jeg er 173 og brukte XS når jeg var 80kg!
 
Back
Topp