Sire22
Blir kjent med forumet
Jeg jobber på sykehjem og har hatt en midlertidig stilling på 75%, den stillingen min går ut 31 august. Jeg har vært 100% sykemeldt fram til nå pga av ekstrem kvalme, er i uke 15. Jeg ble lovet (muntlig) en stilling på 50% etter den på 75% gikk ut, da den stillingen ikke er lenger. Snakket med jobben forrige uke etter at jeg hadde hentet den nye turnusen min, der har jeg fått 5 vakter på 1 mnd å annenhver helg (skulle jobbe hver 3). Siden jeg ikke har mulighet til å jobbe annenhver helg, kunne di ta bort 2 av helgene mine, uten at jeg får di igjen i ukedagene. Så jeg har altså ikke fått den stillingen på 50% allikevel fordi jeg ikke kan jobbe på den avdelingen som gravid, og jeg har gått ned i stilling pga at di ikke hadde mer til meg på di andre avdelingene. Dette har jeg ikke råd til. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, jeg har ingen skriftlig kontrakt etter 31 august. Formen er ikke på topp ennå, men når jeg er god nok til å gå tilbake til jobb, så har jeg nesten ikke noen jobb å gå til
Noen som kan noe om dette?
Noen som kan noe om dette?