Ned i bekkenet allerede?

Mae

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Føler magen har synket ned veldig fra en dag til en annen...men syntes det er veldig tidlig enda, spesielt siden jeg er andregangs! Noen flere som opplevt det samme?

jeg også føler det, samtidig som venninnen min sa det plutselig en dag, moren min, og sannelig kom ikke farmor å sa at den hadde seget ned også... trodde det var litt tidlig jeg også... er i uke 33 idag..

Magen min har ikke sunket noe enda. Men syns jeg husker at den egentlig aldri gjorde det første gang heller. Derimot er jeg ganske sikker på at bebisen ligger med hodet ned i bekkenet nå. Hver gang den beveger på seg holder jeg på å tisse på meg. Så kan den bevege seg igjen og tissebehovet forsvinner. Jeg skal til jordmor til fredag, så blir spennende å se om jeg har rett:)

jeg har hatt dager den plutselig har sigi skikkelig ned (kjenner at toppen av livmora er mye lavere enn vanlig) men så kan den bli "vanlig" høyde igjen etter litt tid, og så har den plutselig synki en dag igjen, merkelig, dette er min 3. Babyen tror jeg ligger godt ned hos meg også, har i alle fall ligge med hodet ned ganske lenge nå!

Her ligger hun godt nedi bekkenet, og det er sååå vondt og kjett :(
Er nesten så jeg føler at fødselen skjer tidligere denne gangen enn sist. Da gikk jeg 11 dager over. Men vil heller ha januarbebis enn julebebis :P

Jeg føler også at babyen er godt nede i bekkenet. Har mye stikkinger og har plutselig mindre blære kapasitet enn før. Synes også det  er rart, er 2 gangs. Men hvis det kan være med på å modne så sier jeg ikke nei, men h*n har bare med å holde seg inne til over nyttår!!!

Her har hun ligget laaangt nedi bekkenet i over en mnd... er ikke farlig så lenge jeg ikke får sterke, regelmessige kynnere.. Men jeg har vært inne å fått målt livmorhalsen pga at hun la seg så tidlig på plass i bekkenet. Jeg er 31+2 dager

Jeg er førstegangsfødene og merker at han har snudd seg å ligger med hode ned mot blæra mi.. Fikk det også bekreftet av jordmor på mandagen...Så lenge han venter til etter nyttår kan han bare komme når han vil... :o)
Er 31+3 idag..

Hei og hopp :) 

Jeg hører egentlig til februar.. termin 5 feb, men hvem vet.. kanskje det blir januar baby på meg :) Jeg var på 3D UL på mandagen som var og joda, jenta mi lå nede hos meg :) Og jeg er 29 uker på vei. Merket det egentlig noen dager før jeg kom på UL, var plutselig litt tyngre nede og måtte tisse og må fremdeles tisse HELE tiden :)

Joda, han ligger med hodet nedi bekkenet.. Og da gjør den bekkenløsninga enda mer vondt enn vanlig :/ Føler meg som en krøpling til tider :(

Back
Topp