Nebbing og kort livmorhals

Tromsjenta

Andre møte med forumet
Er det andre som har fått tegn på prematur fødsel?

Jeg oppsøkte føden pga smerter i korsrygg og magen onsdag i forrige uke. Plages med mye kynnere og magesmerter ennå. På sykehuset oppdaget de 1 cm nebb og en livmorhals på 1 cm. Ble sendt til annet sykehus i full fart pga fare for prematur fødsel. Lå på sykehuset i 5 dager før jeg fikk reise hjem igjen. Da var nebbet bort og livmorhalsen på 2,5 cm. Ble sykemeldt ut neste uke, men ingen instruks om sengeleie. Er 33+5 nå, satser på å knipe igjen til uke 35, for da slipper vi i alle fall å reise til prematuravdelinga i nord.

Har fortsatt mye smerter i magen, men det er ikke rier. Satser på at det bare var en aprilsnar fra lillegutts side ☺

Andre som opplever sviende smerter i magen og kvalme for tiden?

Godt det roet seg ned da:). Jeg har hatt endel vonde kynnere, men ikke direkte smerter. Håper lille holder seg inne litt til:)

Jeg opplevde det samme i uke 34, men han er enda inne i magen, er 37 uker imorgen! Har vondt stort sett dagen lang, og da mener jeg vondt! Det river nederst i magen, stikker og svir! Kjennes ut som noen river ut livmoren min! Enkelte ganger så vondt at jeg ikke klarer å gjøre noe som helst, må bare bøye meg sammen til det er over!

Back
Topp