NB. Ikke les om du skremmes fort !

Lillesooolstråle

Forelsket i forumet
Så skjedde det igjen. Litt rosa utflod på papiret... Har holdt meg helt i ro hele helgen, og ingen samleie siden fredag.

Vet det er normalt med litt rosa utflod. Og at mange går gjennom et helt svangerskap med mindre blødninger.

Men etter 1 dødfødsel og en spontan abort, så ser jeg ikke så veldig lyst på det. Venter bare på at det skal ta seg opp nå.
Huff. Mannen min gråt når jeg fortalte at jeg var gravid igjen, han ble så glad. Jeg har villet vente i 2 år på grunn av frykt og depresjon. Hvor mye tåler en kropp og et hjerte ?Jeg når bristepunktet snart. Livet er urettferdig.

Kryss fingrene for meg jenter
 
Neimen, dette var trasig lesing :(! Kan jo hende det går fint! Jeg krysser alt jeg har for deg!
 
Krysser fingrene for dere.
Skjønner godt at dette tar på. Og er vel for tidlig til at det er noen vits å reise til legen enda å?
 
Håper virkelig at det går bra!! :-( sender deg en god klem og krysser alt jeg kan <3 klem
 
Krysser virkelig alt jeg har. Hvor langt er du kommet? Ul er det vel for tidlig til, men evt hcg prøve og ny om noen dager for å se om det stiger som det skal?
 
Stooore klemmer til deg :Heartpink
Det er så utrolig skummelt å bli gravid igjen etter å ha opplevd å miste et barn.
 
Neimen, dette var trasig lesing :(! Kan jo hende det går fint! Jeg krysser alt jeg har for deg!

Kan hende det går fint. Har grått og grått og lest gjennom hele Internett. Så er heldigvis vanlig, men på den andre siden så føles dette som sist SA. Tusen takk for positive tanker <3
 
Krysser fingrene for dere.
Skjønner godt at dette tar på. Og er vel for tidlig til at det er noen vits å reise til legen enda å?

Er 5+1 i dag, så føler ikke det er noe poeng i å gå til legen. Har Ul 22 mai på grunn av ekstra oppfølging. Så
Må bare krysse alt jeg har for at jeg ikke blør mere de neste dagene, da er det håp
 
Krysser virkelig alt jeg har. Hvor langt er du kommet? Ul er det vel for tidlig til, men evt hcg prøve og ny om noen dager for å se om det stiger som det skal?

Tusen takk for positive tanker<3
Er 5+1 i dag, så føler ikke det er noe poeng i å gå til legen. Har Ul 22 mai på grunn av ekstra oppfølging. Så håper ikke blødningen blir verre i morgen. Da føler jeg det fortsatt er håp for bankende hjerte 22 Mai.
 
Stooore klemmer til deg :Heartpink
Det er så utrolig skummelt å bli gravid igjen etter å ha opplevd å miste et barn.

Tusen takk for god klem <3 tar alle til meg. Godt å snakke med dere her inne når det bare er meg å min mann som vet om graviditeten. Har ikke blødd mere nå, så håper så inderlig at ikke det kommer mere i natt
 
Sender gode tanker<3
 
Krysser alt jeg kan for deg! Og sender masse gode tanker din vei ;) detta går bra!! :)
 
Back
Topp