NB! Ekle bilder! Deler av slimpropp eller utflod?

juliee0302

Flørter med forumet
Hei hei :) jeg er i uke 37+5 nå og både idag og for noen dager siden har det kommet ut to litt større slimklumper... Utfloden min har siste tiden vært endel vannete, så lurer fælt på om det kan være slimproppen som gradvis kommer eller om det kun er slimete utflod... Flere som hadde sånn?? Leser jo ofte kun om en stor klump... Beklager ekle bilder, håper på svar :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    634,1 KB · Visninger: 281
  • image.jpg
    image.jpg
    851,4 KB · Visninger: 261
  • image.jpg
    image.jpg
    612,4 KB · Visninger: 262
Hos meg gikk aldri slimproppen så jeg vet desverre ikke.. Håper noen andre kan hjelpe.

Jeg hadde sånn, tror det var utflod.

Jeg tror også dette er utflod, slimproppen min gikk sist og jeg var ikke i tvil, for å si det sånn. Det du har bilde av her har jeg hatt flere ganger og ikke i sammenheng med slimproppen.

Aner ikke, men hos meg kom det slikt gørr to dager før vannet gikk.

Når slimproppen min gikk med første, var det ingen tvil. Svær geleklump , som var mer blank enn hvit. Så jeg vil tro det er kun utflod.

Hos meg kom det endel sånt på slutten, og jeg lurte på om det var slimproppen. Den trenger ikke komme i én klump, men også litt og litt. Dessverre trenger ikke dette være et tegn på fødsel...

Jeg tror dette kan være slimproppen. Var det litt klissete? Hos meg kom slimproppen litt og litt i 2-3 dager.

Jaaa.. Klissete og litt ekkelt.. :oops::p
Da vil jeg tro det er slimproppen:)
Det var liksom "konsistensen" som gjorde at jeg visste det var slimproppen hos meg. Var litt usikker med en gang da, men forstod det etterhvert. Spennende å se om det nærmer seg noe fødsel da:) Har du fødebagen klar?

Da vil jeg tro det er slimproppen:)
Det var liksom "konsistensen" som gjorde at jeg visste det var slimproppen hos meg. Var litt usikker med en gang da, men forstod det etterhvert. Spennende å se om det nærmer seg noe fødsel da:) Har du fødebagen klar?
Ååh jaa håper det :) begynner å bli smålig lei nå... Jepp, sånn straks iallfall! Har iallfall pakket med nok til bebisen, men må få pakket ned litt mer klær til meg...
Hittil så har jeg ammebh, 2 ammetopper, masse ammeinnlegg, redbull, nøtter og sjoko, en joggebukse. Har tenkt frem 1-2 joggebukser til, deilig genser(e), toalettsaker + store deilige boksere, trenger jeg noe mer?? Hehe veldig førstegangs ja.... :) blir helt stressa.. :p

Ååh jaa håper det :) begynner å bli smålig lei nå... Jepp, sånn straks iallfall! Har iallfall pakket med nok til bebisen, men må få pakket ned litt mer klær til meg...
Hittil så har jeg ammebh, 2 ammetopper, masse ammeinnlegg, redbull, nøtter og sjoko, en joggebukse. Har tenkt frem 1-2 joggebukser til, deilig genser(e), toalettsaker + store deilige boksere, trenger jeg noe mer?? Hehe veldig førstegangs ja.... :) blir helt stressa.. :p
Kamera? Bukser er det lurt å gjerne ha tre av. Det kan hende det går igjennom, selv om du har megabind;) Er bare to måneder siden jeg og var førstegangs. Helt utrolig:) Omslagsbody foretrakk jeg til babyen. Syntes det var litt "skummelt" å være borti hodet hennes de to første ukene. Gensere vil jeg anbefale noen som er litt løse. Tar litt tid før magen går inn:) Kommer ikke på mer i farten. Men var glad jeg tok med en del klær til babyen:)

Kamera? Bukser er det lurt å gjerne ha tre av. Det kan hende det går igjennom, selv om du har megabind;) Er bare to måneder siden jeg og var førstegangs. Helt utrolig:) Omslagsbody foretrakk jeg til babyen. Syntes det var litt "skummelt" å være borti hodet hennes de to første ukene. Gensere vil jeg anbefale noen som er litt løse. Tar litt tid før magen går inn:) Kommer ikke på mer i farten. Men var glad jeg tok med en del klær til babyen:)
Såklart! Og lader til både kamera og mobil.... :) pakket med masse omslagsbodyer og annet til baby så stresser ikke med det heldigvis :) Gratulerer med septemberbabyen forresten :D :D får vel pakke med siste til meg snart også nå... :)

Såklart! Og lader til både kamera og mobil.... :) pakket med masse omslagsbodyer og annet til baby så stresser ikke med det heldigvis :) Gratulerer med septemberbabyen forresten :D :D får vel pakke med siste til meg snart også nå... :)
Takk:):) Du må bare glede deg! Lykke til!:)

Min slimpropp så ut som en mandel :p jeg kjente at den kom ut å hørte den datt i do. Jeg hadde 7 cm åpning da å hadde vært på føden i maaaange timer allerede. 5 min etter den kom ut, så gikk vannet :)

Men du, red bull? Det trenger du ikke. Det skal man ikke drikke hverken som gravid eller ammende. Hilsen hun som var helt på tuppa etter det i ett svangerskap.

Lykke til, uansett.

Back
Topp