Vi har bestilt en navy Emmaljunga og nå ser jeg etter stelleveske. Jeg vil nemlig ikke ha den som hører til... Har brukt store deler av gårsdagen og dagen i dag på å surfe. Vurderer storksak, skinn Sofia eller blå Caroline (men den blåfargen er "feil"). Har sett på Stokke sin. Likte godt den, men den blå er også feil blåfarge (har sett den i butikk sammen med Emmaljungavogn).
Nå er jeg blitt så forvirra at det er like før jeg bare bestiller Emmaljunga-veska som jeg egentlig synes er litt døll. Av en eller annen grunn synes jeg den er litt 90-talls med det stoffet. Og jeg er for gammel til å synes at 90-tallet er kult (igjen).
Noen med meninger, tips, bilde av egen blå vogn med stelleveske? Det er jo egentlig en liten sak, men nå er jeg blitt helt opphengt.
Sent from my iPad using BV Forum
Nå er jeg blitt så forvirra at det er like før jeg bare bestiller Emmaljunga-veska som jeg egentlig synes er litt døll. Av en eller annen grunn synes jeg den er litt 90-talls med det stoffet. Og jeg er for gammel til å synes at 90-tallet er kult (igjen).
Noen med meninger, tips, bilde av egen blå vogn med stelleveske? Det er jo egentlig en liten sak, men nå er jeg blitt helt opphengt.
Sent from my iPad using BV Forum