Navy Emmaljunga - hvilken stelleveske?

Søster Nina

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Vi har bestilt en navy Emmaljunga og nå ser jeg etter stelleveske. Jeg vil nemlig ikke ha den som hører til... Har brukt store deler av gårsdagen og dagen i dag på å surfe. Vurderer storksak, skinn Sofia eller blå Caroline (men den blåfargen er "feil"). Har sett på Stokke sin. Likte godt den, men den blå er også feil blåfarge (har sett den i butikk sammen med Emmaljungavogn).

Nå er jeg blitt så forvirra at det er like før jeg bare bestiller Emmaljunga-veska som jeg egentlig synes er litt døll. Av en eller annen grunn synes jeg den er litt 90-talls med det stoffet. Og jeg er for gammel til å synes at 90-tallet er kult (igjen).

Noen med meninger, tips, bilde av egen blå vogn med stelleveske? Det er jo egentlig en liten sak, men nå er jeg blitt helt opphengt.

Sent from my iPad using BV Forum

Skinn er vel fint til blått? :)

-Fra appen-

Jeg er så døll at jeg har stelleveska til emmaljunga :p Syns den er praktisk og helt ok ;) Samtidig slik at sambo også fint kan bruke den

Jeg er så døll at jeg har stelleveska til emmaljunga :p Syns den er praktisk og helt ok ;) Samtidig slik at sambo også fint kan bruke den

Hehe, ja den er jo helt ok, og sikkert praktisk. Skulle ønske de hadde den som er hvit og blå med "motsatte" farger, den liker jeg, men tror ikke hvit veske blir noen suksess.

Hadde ikkje orka å leita ette ei i rett farge, hadde seifa med svart trur eg. Enten i stoff eller skinn. Har gjort da sjøl og. Likte ikkje Brio si så har samme farge så vogno mi, så kjøpte heller ei svart på Ullared ;)

Tror jeg får diskutere litt med mutter'n, vi har ikke så ulik smak i vesker. Mannen bryr seg ikke noe særlig :P

Hehe, ja den er jo helt ok, og sikkert praktisk. Skulle ønske de hadde den som er hvit og blå med "motsatte" farger, den liker jeg, men tror ikke hvit veske blir noen suksess.

Hehe ja. Ikke sett på noen andre enn den j har selv j altså og den ser grei ut :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har akkurat bestilt Storksak Lucinda. Er av høstens nyheter, synes den var så fin :-) Den er i svart skinn.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe ei "vanlig" veske fra zalando og så sy ei stellematte med oppbevaringslommer. Hvis jeg blir misfornøyd med det så er den ikke dyrere enn at jeg kan unne meg å kjøpe veska som hører til vogna litt seinere og så ha veska til når jeg ikke skal ha stelleutstyr med meg mer :)

Fant ut at det var storksak Sofia som jeg likte best, men nesten 3000 for ei veske blei utafor mitt budsjett kjente jeg :)

Samme her ;) Men vi har light grey vogn og stelleveske. Er enig i at veska ikke er den flotteste på markedet, men helt OK :)

Jeg har bestemt meg for å kjøpe ei "vanlig" veske fra zalando og så sy ei stellematte med oppbevaringslommer. Hvis jeg blir misfornøyd med det så er den ikke dyrere enn at jeg kan unne meg å kjøpe veska som hører til vogna litt seinere og så ha veska til når jeg ikke skal ha stelleutstyr med meg mer :)

Fant ut at det var storksak Sofia som jeg likte best, men nesten 3000 for ei veske blei utafor mitt budsjett kjente jeg :)
Lurt :) Jeg er håpløs med symaskinen, så det er ikke noe alternativ her.

Det var en fin løsning, flink du som kan sy.

Back
Topp