Frøken Stjert
Forumet er livet
I begynnelsen av september ble jeg 100% alenemor. Jeg er student og tjener veldig lite hver måned, så jeg var helt avhengig av min tidligere samboers inntekt. Første gang jeg var til NAV ble jeg beroliget av at det var så mye støtteordninger. Lite visste jeg da hvor vanskelig det skulle være å få de og hvor lang tid det ville ta... Nå er det nesten 3 måneder siden jeg leverte søknaden. Jeg har vært totalt avhengig av å låne penger fra familie og venner for å betale barnehage, husleie og regninger. Hver gang jeg har vært der så har de sagt at jeg kom til å få etterbetalt for ventetiden. Så ringer de i dag og sier at på grunn av at eksen min var så sen med å gi beskjed til folkeregisteret så vil jeg ikke få etterbetalt de pengene. Jeg ble så lei meg, jeg sa det så mange ganger til eksen min at han måtte gjøre dette. Han var sint på meg og ga bare faen i å gjøre noe som helst som jeg har bedt han om. Hva kan jeg gjøre da? JEG kan jo ikke gi beskjed om det til folkeregisteret. Det hele er så urettferdig! Skal ikke NAV være der for å hjelpe??
Beklager at det ble mye negativt nå, men det gjør godt å få blåse ut litt frustrasjon som har bygd seg opp...[:(]
Beklager at det ble mye negativt nå, men det gjør godt å få blåse ut litt frustrasjon som har bygd seg opp...[:(]