Navntråd

Vi hadde!:-p
Men var plutselig ikke bra likevel siden vi har forskjellig dialekt!:-p
Så da er vi blanke!
En jeg kjenner hadde samme problem, hun var fra stavanger og han fra østlandet, de valgte Mikkel & Kaja. Navn uten R. Vanskelig!

En jeg kjenner hadde samme problem, hun var fra stavanger og han fra østlandet, de valgte Mikkel & Kaja. Navn uten R. Vanskelig!

Haha! Akkurat det samme som her!;-p
Eg e vestlending og han østlending!:p
Men eg syns isje det ska ha noge å sei siden ungen lære seg begge dialektene!:p men me får se, kanskje eg sette ner foten!;)
Førstemann e oppkalt så e meiningå å oppkalla denne og;)

Er det for deg eller mannen at gammel kulturarv er viktig? ;) For jeg mener, Isabella og Nathaniel er vel ikke akkurat det ;) Men jeg syns du skal mase litt mer på mannen din om de navnene. For de er veldig fine:) Det er også ingrid!

Det er viktig for oss begge ;) Men av navn som ikke er norrøne, er jeg glad i de to :)

Sønnen vår heter Marius, og nestemann blir mest sannsynlig enten Espen eller Vilde.

Jentenavn er ganske bankers, da blir det siril:) guttenavn er vi litt mer usikre på, jeg synes Niklas er fint og Tarjei og Emil... Men det er litt oppbrukt føler jeg:)

Første mann heter Ludvig og er oppkaldt etter oldefaren sin..
Hva syns dere om Tone Ovidie? Det er også oppkaldt.. ?

Hva synes dere om OLAV ?? hehe, sambo har så lyst at guten skal hete det. Da blir han oppkalt etter både min farfar og sambo sin farfar! men jeg klarer liksom ikke helt svelge navnet Olav, føler liksom det er en gammel mann ikke liten baby. se for dere denne setningen "ååh så søt lille Olav" høres bare helt merkelig ut, eller er det bare meg som tenker sånn ??

Olav er pent! Liker Olav. :-)

Hvis det blir gutt skal han hete Didrich (norsk uttale Didrik), og jenta skal hete Lilly Kamilla (oppkallt etter to av våre bestemødre) :)

Back
Topp