Vet det kanskje er tidlig med en navntråd, men navn er så gøy
Så her kan vi lufte navnlistene våre!
Hvilke navn liker du?
Hvilke navn liker du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har to jentenavn og to guttenavn klareMen siden ingen andre vil "sprekke" å si det, så får jeg også holde det hemmelig
Det ene guttenavnet er litt spesielt, og vet at ingen i familien kommer til å like det
Hva syns dere om Dexter på gutt?syns det er litt kult.
Digger det! MEN er nok mange som vil forbinde det med en seriemorder som jobber som blodanalytiker i politietsambo kom faktisk med forslaget når vi satt å så på Dexter i stad
![]()
Jeg ville ikke valgt Dexter selv, men vet det bli mer og mer populært. Så gå for det hvis dere har lyst til det.Hva syns dere om Dexter på gutt?syns det er litt kult.
Ingen navn klare, men begge liker Ingrid. Guttenavn har vi ikke funnet enda. Kriteriet er at det skal være norrønt. For oss er det viktig å ta vare på gammel kulturarv som vi iallefall er stolt av. Putt putt om det ikke lyder smooth på engelsk
Skulle jeg alene valgt utenom det har jeg Isabella og Nathaniel jeg liker godt, men der er ikke gubben enig![]()