Navntråd

Lykkelulla

Gift med forumet
Mailykke <3
Vet det kanskje er tidlig med en navntråd, men navn er så gøy :D Så her kan vi lufte navnlistene våre!
Hvilke navn liker du?

Vi har alt bestemt både gutt og jente navn. Men vet ikke om jeg er klar til å fortelle enda :)

Jeg har skrevet ned navn allerede og egentlig bestemt meg for gutte navn men velger å holde det hemmelig frem til fødselen :)

Prøvere siden februar 2012!
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
*Under utredning*

Skravler med RosaCupCake<3

Vi synes dette er kjempe vanskelig. Var jo egentlig "ferdig" med barn. Så de 2 navnene vi har nå passer så fint til hverandre og jeg har ingen på lur som jeg føler passer helt inn enda :P satser på litt inspirasjon etterhvert ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har to jentenavn og to guttenavn klare :D Men siden ingen andre vil "sprekke" å si det, så får jeg også holde det hemmelig :p Det ene guttenavnet er litt spesielt, og vet at ingen i familien kommer til å like det

Vi har to jentenavn og to guttenavn klare :D Men siden ingen andre vil "sprekke" å si det, så får jeg også holde det hemmelig :p Det ene guttenavnet er litt spesielt, og vet at ingen i familien kommer til å like det

Sånn hadde vi det med førstemann. Nesten ingen likte navne vi valgte.

Jeg har navnlister liggende fra jeg var 11-12år :) (dere skjønner jeg har ventet lenge). Men navnene der er ikke noe jeg ville brukt nå. Jeg og sambo lagde noen lister når vi startet prøvingen for noen år siden, men de er heller ikke aktuelle lenger. Kriteriene våre er at de navnene ikke blir teite på Engelsk og kanskje ikke navn på topp 10. Også må det klinge fint med etternavnet. Så akkurat nå har jeg ingen favorittnavn. Vi må nok ta frem navnbok :)

Hva syns dere om Dexter på gutt? :p syns det er litt kult.

Ingen navn klare, men begge liker Ingrid. Guttenavn har vi ikke funnet enda. Kriteriet er at det skal være norrønt. For oss er det viktig å ta vare på gammel kulturarv som vi iallefall er stolt av. Putt putt om det ikke lyder smooth på engelsk :)

Skulle jeg alene valgt utenom det har jeg Isabella og Nathaniel jeg liker godt, men der er ikke gubben enig :P

Digger det! MEN er nok mange som vil forbinde det med en seriemorder som jobber som blodanalytiker i politiet ;) sambo kom faktisk med forslaget når vi satt å så på Dexter i stad :p

Akkurat som at alle tenker på katt og barne tv fordi vår sønn vi har fra før hetet Felix. Tror faktisk det var noe barne tv en gang som het Dexters labb?

Vi har laget en forslagsliste. Vi vil ikke ha noe topp 10 navn, jeg føler annenhver unge omkring her heter det samme..men det må passe til barnet og etternavnet.

Ingen navn klare, men begge liker Ingrid. Guttenavn har vi ikke funnet enda. Kriteriet er at det skal være norrønt. For oss er det viktig å ta vare på gammel kulturarv som vi iallefall er stolt av. Putt putt om det ikke lyder smooth på engelsk :)

Skulle jeg alene valgt utenom det har jeg Isabella og Nathaniel jeg liker godt, men der er ikke gubben enig :p

Er det for deg eller mannen at gammel kulturarv er viktig? ;) For jeg mener, Isabella og Nathaniel er vel ikke akkurat det ;) Men jeg syns du skal mase litt mer på mannen din om de navnene. For de er veldig fine:) Det er også ingrid!

Navn jeg liker, men veldig få av disse mannen liker. Det er nok viktigere for han at navnet blir fint på engelsk og at det ikke er topp 10 navn.

Jentenavn:
Ella/Ela
Ea
Stella
Iben
Indi
Lilja

Guttenavn:
Jonah
Liam
Emrik

Vi hadde!:-p