Navntoppen i USA 2015

Ikke i bruk

Forumet er livet
Noah, Emma, Liam og Olivia – høres det norsk eller amerikansk ut? Det er de fire mest brukte navnene i USA i 2015. Men kanskje finner du de nye trendnavnene på topplisten? For Mason og Ava er for eksempel ikke veldig mye brukt her ennå...

Se de 100 mest populære navnene her

Fant du noen navn du liker? Hvilke?
 
Liam er veldig typisk navn i England også. Har alltid ønsket å kalle gutten min det, men jeg er jentemamma :p

Navnene høres selvfølgelig engelske ut, men er jo så vanlig her at jeg nesten anser det som moderne norske navn nå :p
 
Noah, Mia, Alexander, Hailey og Genesis er navn jeg kunne tenkt meg å bruke :)
 
Både sønnen min og dattera mi er på topp 5. :)
 
Et navn vi syns er kult er på listen men fordi det uttales på en veldig engelsk måte så er det uaktuelt.
 
Jeg kunne nok brukt Samuel, selv on jeg i utgangspunktet liker best norske navn.
 
Min datters navn er nr 2 på USA-listen :p Ingen fare for at utlendinger ikke klarer å uttale navnet hennes i hvertfall
 
Liker mange irske navn, bl.a Liam, men det er nok ikke navn vi kommer til å bruke på barna våre.

Navnet til frøkna står ikke på lista her, men er nok ikke helt uvanlig i engelsktalende land :)
Samuel har jeg på listen over favoritter da, og er vel et navn som har vært brukt i Norge i maaange år :) ser ikke på det som at det er fra noe spesielt sted
 
Back
Topp