Navnstatistikken

mammatiltojenter

Flørter med forumet
Er det mange her som har valgt navn ut ifra hva som er populært, enten den ene eller andre veien..vil bruke det/vil ikke bruke det?
Jeg for min del er glad for at ingen av mine jenter har navn som er på listen. Jeg valgte ikke navnene fordi de ikke sto på listen, men jeg valgte ikke navn som jeg visste var mye brukt!
Hva tenker dere om det å hete det samme som "alle" andre??

Jeg valgte navnet på barnet mitt fordi jeg syns det er fint,og passa han perfekt..
Kunne ikke brydd meg mindre om det er nr 1 på lista over mest brukte navn,eller nr 766897980 på lista over styggeste navn i verden..
Jeg velger det JEG liker..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg valgte navnet på barnet mitt fordi jeg syns det er fint,og passa han perfekt..
Kunne ikke brydd meg mindre om det er nr 1 på lista over mest brukte navn,eller nr 766897980 på lista over styggeste navn i verden..

sign[:)]

Har ALDRI spurt hva noen andre mener om mine barns navn, enn min mann [:D][:D]

Svigerfar så litt rar ut da jeg sa jeg skulle kalle Pernille for Pernille.. jeg ble helt sjokkert, og lurte
på hva i all verden han mente med det uttrykket!!! Trodde han jeg ville bytte ??? hahahaha!!
Nei driter fullstendig i statistikker eller hva som er vanlig/ uvanlig, våre barns navn er valgt av oss, og
 er helt perfekte til våre barn!!![:D][:D] de har en betydning begge to!!

Jenta mi har et veldig populært navn, står på den nye lista. Kan ikke si at jeg bryr meg egentlig.
Det er et veldig internasjonalt og mye brukt navn, faren hennes er fra utlandet, derfor valgte vi det. [:)]

Har hittil ikke møtt noen med jenter som heter det samme som henne da. F.eks i barnehagen hun gikk i var det ingen som het det samme som henne, så det var greit. [:)]

Er jo litt kjedelig når det i en og samme klasse er  f.eks Sara B., Sara E. og Sara H.. [8D]

Må være litt kjedelig for barn å ha så spesielle navn at ingen greier å uttale/skrive det, og hvis de reiser til utlandet - så kan de bli kalt for mye rart og.
Ask og Ea f.eks.
 "Hi, whats your name?"
"Ask"
"Ask who?" [8D]

Sign[:)]

Vi valgte et navn vi trodde ikke var sånn kjempepopulært til minsta... Og akkurat det året kom navnet seilende inn på første plass, noe som var unormalt siden det ikke engang var på top 10 året før [>:] Ikke at det gjør noe, men ble jo litt sånn.. "bah" [:D] Har ikke peiling på hvordan navnet til babyen ligger ann, har ikke sjekka. 

VI tok det navne vi likte begge to, og som vi synest passa den lille. Bryr meg ikke noe om det er mest populær eller ikke

tok navn vi liker.
lista betydde ingenting for navnvalget.

Vi valgte det eneste navnet vi begge ble enige om [;)] Som selvsagt er kjempefint - og nå også på topp 10-lista.
Det vi egentlig ville ha ligger nå på førsteplass, men vi ville ikke bruke et som venner har.
Jeg er ikke fan av overspesielle navn, blir for krampe for meg.
Så da får det ikke spille noen rolle om veldig mange andre liker navnene jeg vil ha (som de åpenbart gjør).

Back
Topp