Navnskilt på vogna....

FKHFrøken

Glad i forumet
Lure bare på om det e mange her som ska ha sånn navnskilt hengene på vogna med navne te den lille?
Vurderer å kjøpe det, men vet ikkje heilt allikavel om eg vil ha det.

Hadde det med forrige. Skal ha det med denne også[:D]

Jeg ville ikke hatt det, kun pga fremmede... [&:] Da vet liksom alle hva ungen din heter...

ORIGINAL: carina marie

Jeg ville ikke hatt det, kun pga fremmede... [&:] Da vet liksom alle hva ungen din heter...

Ja, er ikke helt fortrolig med det jeg heller.. Spesiellt når det er både fødselsdato ov navn.. vet ikke hva de kunne brukt det til, men ekkelt likevel. For min del er det i alle fall helt unødvendig..

Vi skal ha navn skilt på vogna[:)]
Det er lissom noe som er koselig øg søtt ved å ha navnskilt på vogna[:D]

jeg har sett navnskilt uten fødselsdato...... 

vi har sånn skilt på vognen til to åringen,men der står det "superman" vi fikk den i gave av noen venner... synes den er litt kul jeg da [:)]

ORIGINAL: *fulliull*

Ja, er ikke helt fortrolig med det jeg heller.. Spesiellt når det er både fødselsdato ov navn.. vet ikke hva de kunne brukt det til, men ekkelt likevel. For min del er det i alle fall helt unødvendig..

Er ikke alle skilt som er like.. det  vi har er det kun fornavn på..

det e det eg e litt skeptisk te... å få fremmede bort til vogna og si navn og dulle med den lille..
Samboeren min synest det e dritt tøft og har lyst på sitt eget skilt te å ha i bilen[&:]. men me får nok sette oss ned å diskutere det sammen...

ORIGINAL: Myfirst

Er ikke alle skilt som er like.. det  vi har er det kun fornavn på..

Ja, jeg vet[;)] Mente at jeg syns det er ekstra "ille" om det også står fødselsdato..

Men er enig i at det er litt stilig med navn som "supermann", "gulljenta" e.l. [:)]

Hadde til førstemann men tror ikke det blir denne gangen. At folk ser navnet til ungen kunne ikke brydd meg mindre, er man redd for at folk skal få vite navnet på ungen sin så må man jo helst la være å si navnet dens høyt når man er ute blant folk da. [8D] 

Nei, vi skal ikke ha det.
Hadde ikke til første heller..syns også det er litt harry[:)][8D]

Nei...jeg synes det er lite pent og harry...

Nei det syns jeg er fryktelig! Og om noen lurer på hva poden heter så kan de vel spørre. Folk jeg ikke kjenner har lite med hva ungen heter.

Hehe.. Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe vognskilt.. Samboeren min jobber på Toyota å han er helt oppslukt i bil nr.. Han kan ALLE og hvilket regnr som hører til hvem bil.Er helt sinnsykt.. folk ringer han å sier et regnr og han svarer på hvilken bil det er.. Må jo være en sykdom..?hehe.. Men ihvertfall, broren min syns det er helt sinnsykt rått.Så jeg er HELT sikker på at det får vi av han.Bare for at han syns det er gøy:)

19+2

Nei, takk som byr, men nei takk :p

Jeg syns også det er harry... Skulle jeg hatt navneskilt på vogna av en snodig grunn, så skulle jeg hatt et pent håndmalt et i stedet for de fæle "bil" skiltene.

Eg har ikkje hatt det til mine og skal heller ikkje ha. Vil ikkje at andre "fremmende" skal vite kva barnet heiter... Blir jo litt paranoid, men etter eg budde i London fikk eg liksom nok advarsler der nede 

Back
Topp