Navnproblemer...

Jeg tror ikke han tenkte seg om bare :( navnet vi foreslo var Oliver, syntes vel ikke at det faller under uvanlige navn heller, min opplevelse av Oliver er at folk flest liker navnet, skjønner at ikke alle kan elske det, men skjønner ikke hvorfor man skal hate det? :( så spesiellt er det ikke akkurat, selvom han er svensk så tror jeg Oliver et ganske vanlig navn i Sverige også
Oi...Oliver sto høyest på listen min om det ble gutt. Synes det er ett nydelig navn! :)

• Liker
Reactions: VHN
Føler det ikke handler om hvem sa først, det er litt barnslig etter min smak, men hu har 2 gutter, usikkert om de skal ha flere og du er nå gravid med en jente, ta navnet med godt samvittighet :)

Jeg krysser fingrene for deg iallfall :) Når hun ser den lille prinsessen så bryr hun seg nok ikke skal du se, selv har hun bare fått gutter som du sa og med tiden så blir hun bare glad for at iallfall en av dere fikk tatt i bruk navnet som dere begge liker så godt :)
Det er vanskelig dette med navn altså... Jeg og samboeren fant et guttenavn vi likte og dette ble ødelagt når vi fortalte det til svigerbror og han bønnfalte oss om å ikke kalle barnet vårt det fordi han hatet navnet så intenst :( liker jo fortsatt navnet, men det føles ikke rett når du vet at onkel til barnet absolutt hater navnet. Nå har vi lært og holder det hemmelig :(
Samme om han hater navnet, han vill venne seg til det! Kan ikke bry seg hva alle rundt mener, stå for navnet dere liker og velg det!

Back
Topp