Navnløs ..

Drcat90

Flørter med forumet
Marshmallows 2022
Denne ungen kommer jo til å bli navnløs. (Føles hvertfall ut som det akkuratt nå)
Jentenavn har jeg alltid hatt klart og var sikker på at denne gangen var det en jente inni magen, men det var en gutt som låg inni å lurte :p

Fra før av har jeg en sønn som heter Matheo og synes det er super vanskelig og finne t navn som går fint ilag med det.
Har sansen for Wilmer, men når jeg sier det navnet for andre så rynker det bare på nesa??? Er det så sært? :p

Har dere noen tips til noen navn som klinger bra med Matheo så HYYYYYL ut. Gjerne på bokstaven A. Haha, jeg begynner på a..:p

Adrian
Aron

:-)

Her blir det ei navneløs jente...

Hvorfor bryr du deg om folk rynker på nesa? Vi har nettopp hatt en diskusjon om navnet vi har valgt til gutten vår. Mormoren min kan ikke fordra det navnet, minner fra krigen osv. Tenker som så at det viktigste er at vi liker navnet så får de andre bare være missfornøyd:p hehe

Navn sliter vi med også, enda denne gangen er det en jente. Jeg hadde så mange jente navn jeg syntes var fine sist gang, men da kom det en gutt. Nå klarer jeg ikke å bestemme meg i det hele tatt.. Helt håpløst:0)

Ikke noe å stresse med veldig navn enda da?
Goood tid enda, hehe.

Hadde ikke brydd meg om noen rynka på nesen!

Jeg syns Wilmer passer veldig bra til Matheo også er det jo et superfint navn!
Folk rynker på nesa uansett hva man velger, heldigvis er det foreldrene som bestemmer!

Helt utrolig, men jeg tror vi landet på et navn i går, helt plutselig, så her øyner jeg håp for snuppa i magen. 

Skjønner problemet.. Eldstegutten min heter også Matheo. Syns det er det fineste navnet i verden!! Og når man har brukt opp det fineste navnet som finnes er det vanskelig å finne på flere. He he.

Vi havnet på Milian til lillebroren, men hva vi skal finne på til bittelillebror har jeg ingen anelse om!! Navn er vanskelig!!

Noen fine guttenavn på A: Adam og Abel. 

Vi har selv en liten baby i magen som vi skal kalle Ask :,) 

Lykke til med navneletinga. 

Jeg syns Wilmer var kult!

Jenta her får nok ikke navn før hun blir født. Syns det er vanskelig å bestemme sånt på forhånd. Har noen alternativ da såklart :)

Back
Topp