Navning av tøy

Egentlig skal jeg navnet alt :p men ... Det jeg syns er viktigst da, er yttertøy / sko / matboks/ drikkeflaske/ sekk

Også har jeg navna de klæra som blir mest brukt :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kuli :) Tenker jeg navner en del, så får vi se hva han bruker :) de tingene du har skrevet har jeg navnet :)
 
Vi har to faste sett med tøy som ligger i bhg, alt fra sokker,genser, smikker, bukse osv.. De er merket. Men vi sender han i barnehagen bare med merkede klær.. Jobber selv i barnehage og vet hvor kjipt det er :p Så egentlig er vel alle klærne merket! :D
 
Jeg merker alle, ellers så blir det bare til st de går i umerkede klær:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg merket alt.. og la ett ark med merkelapper forann i sekken som jeg tok på underveis som det kom nytt tøy. ;) vi brukte klistermerker på alt da.. bortsett fra undertøy, men forsvant det så forsvant det.. har forøvrig aldri mistet noe verken på skole eller bhg.. trodde vi hadde mistet en vott engang, men den fant vi igjen..

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Jeg leste et tips: merk alt, alltid! Og det susehuet jeg er (som troooor jeg husker, men som regel ikke) så følger jeg det! Eneste jeg har droppet å merke er kjoler og klær jeg veit hu ikke skal/kan bruke i bhg ;)
 
Alt bortsett fra sokker;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja sokker og truser orker jeg ikke merke:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Merker alt bortsett fra sokker og truser. Har hatt to barnehagebarn og har nå to skolebarn - aldri mistet noe.
 
Merker alt unntatt sokker og truser :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
merker alt eller det er planen, men er ikke begynt enda:p Hun begynner på mandagen, så jeg burde få gjort litt i morgen, men tar ikke med så veldig mye den første dagen. Ingen stress:p
 
Merker også alt minus sokker. Trusene til storebror har vi begynt å merke for det har forsvunnet mange.. Har generelt forsvunnet en del tøy de årene han har gått i bhg..
 
Merker også alt minus sokker. Trusene til storebror har vi begynt å merke for det har forsvunnet mange.. Har generelt forsvunnet en del tøy de årene han har gått i bhg..
Ånei så kjipt:/ Vi har heldigvis ikke mistet noe, men vet om andre som har "mistet" en ny dress og støvler. Er desverre ingen garanti selv om det er merket.
 
Jeg har merka sko, utetøy, innesko, lue, matboks, flaske, smokker og sinksalve ;)


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Her merkes alt.
Med strykefrie lapper er det jo så enkelt.
Sokker er det som er kjedeligst å merke,men den jo også det som blir oftest borte.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Kjøpt sånne til yttertøy og er superfornøyd da kan man flytte de når man bytter sesong eller størrelse ImageUploadedByBV Forum1409252809.035038.jpgImageUploadedByBV Forum1409252823.917028.jpg
De er fra labeldaddy.com


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bestilte de fra labeldaddy.com om man bestiller en pakke - 10stk blir det ikke toll tok litt tid å få de men jeg er fornøyd


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp