navnhjelp

LilleK

Glad i forumet
Lillegutt er snart en uke, og navnløs.
Hvilket navn liker du best av

Albert
Oscar
Elliot
Oliver

Og hva er evt argumenter for hvilke du ikke ville valgt?

Skriver her da det er så lite aktivitet på navnforumet.

Oscar eller Oliver likte jeg best. De andre hadde ikke vært noen av mine egne alternativer [emoji198]

Jeg liker Oliver best av disse, synes det klinger fint og er et navn man kan ha som både baby og voksen. De andre navnene har jeg litt dårlige assosiasjoner til, men det er meg da. :-)

Oliver er veldig vanlig nå selv om d er superfint [emoji7]

Oscar assosierer jeg med king Oscar [emoji23][emoji23]

Elliot liker jeg og Albert er skikkelig tøft [emoji41]

Albert[emoji5]

Veldig fint og ikke så vanlig, Oliver heter jo "alle" som ble født for 2-3 år siden, oscar syns jrg høres ut som en gammel gretten mann og Elliot blir rett og slett for sært for meg[emoji23]

Jeg ville at lille her skulle hete Elliot, men mannen la med veto [emoji23]

Kjempefine navn. Jeg likte best Oliver og Elliot, men Oliver er vel ganske vanlig, så da blir det nok Elliot :) Passer fint internasjonalt også

Av de likte jeg best Oliver og Elliot best :) I den rekkefølgen :)

Albert er min favoritt. Synes det er så kult og fresht! Liker også Oliver, men synes det er så poppis om dagen.

Albert syns jeg er finest. Det er enkelt og internasjonalt, med et snev av (i mangel på et bedre ord) quirky [emoji6]

Oscar er rojalt og fint. Meeen, jeg klarer ikke å lese det uten å ha stemmen til Pippi i hodet [emoji85] når hun er på den øya for å redde pappan sin "ooooooscarrrrr"

Elliot syns jeg er pompøst og sært. For meg altså.

Oliver føler jeg "alle" mellom 0 og 15 heter for tida, hvis de ikke heter William eller Lucas.

Jeg er ingen fan av noen av dem, men må jeg velge vil jeg si Oliver eller Oscar. Albert er en gammel mann og ikke fint på bokmål pga rt-lyden, om du skjønner. :P Blir i såfall bedre med rull på r-en. Og Elliot går ikke an å bruke som et norsk navn. :P Er og forblir engelsk.

Ja, nå var jeg dønn ærlig. :P Beklager de som måtte føle seg støtt. Er sikkert ikke alle som liker navnene på mine barn heller. Smak og behag.

Elliot vurderte vi seriøst, men styrte unna fordi det er så mange måter å stave det på, og jeg liker å ha ting enkelt. Ble helt forstyrret da jeg søkte på Eliott og Elliott og Eliot og Elliot. [emoji23]

Likte best Albert av disse

Fine alle sammen, men tror jeg hadde valgt bort Elliot[emoji4]

Back
Topp