Navnhjelp!

LilleK

Glad i forumet
Albert
Elliot
Ellis
Charlie
Edvin
Elmer
Erling
Timo
Oscar

Her er min liste per i dag, vet at endel er heeelt utelukket for mannen sin del, men :joyful:
Noen synspunkter? Både positive og mindre positive :joyful:

Erling forbinder jeg med Elling filmen [emoji12] vet ikke hvorfor, kanskje jeg leste navnet feil først [emoji23] Albert forbinder jeg med prinsen [emoji87] Ellis følte jeg ble mer jentenavn, men d er bare min mening. Oscar og Charlie syns jeg er veldig fine da [emoji2]

Elliot[emoji56][emoji1362]. Oscar også. Tenk at de skal hete det resten av livet, ikke bare når de er små og søt[emoji169],

Albert : Ikke spesielt fint, synes jeg.
Elliot : Liker ikke.
Ellis : Høres ut som et jentenavn, synes jeg.
Charlie : Mer som et kallenavn enn et navn.
Edvin : Liker ikke noe særlig.
Elmer : Tenker på sesam stasjon. Liker det ikke.
Erling : Ikke fint.
Timo : Oasser bedre på en hund/katt.
Oscar : Fint, men bytte ut c med i. Dessverre blitt veldig vanlig de siste årene.

Ser at dette ble en veldig positiv tilbakemelding.. ha ha

Albert : Ikke spesielt fint, synes jeg.
Elliot : Liker ikke.
Ellis : Høres ut som et jentenavn, synes jeg.
Charlie : Mer som et kallenavn enn et navn.
Edvin : Liker ikke noe særlig.
Elmer : Tenker på sesam stasjon. Liker det ikke.
Erling : Ikke fint.
Timo : Oasser bedre på en hund/katt.
Oscar : Fint, men bytte ut c med i. Dessverre blitt veldig vanlig de siste årene.

Ser at dette ble en veldig positiv tilbakemelding.. ha ha
Haha! Jeg ba jo om det! :happy:

Av de på listen din liker jeg best (i tilfeldig rekkefølge):
- Oscar
- Edvin
- Elliot

[emoji4]

Selv om et navn har blitt mer vanlig så betyr ikke det at han kommer til å ha mange i klassen/på skolen som heter det. Navnet til sønnen min er på topplisten (blant topp 5 og 10) og har vært der de siste 4-5 årene, men likevel vet jeg ikke om en eneste gutt her i område som heter det utenom han:) Nærmeste jeg kommer å "kjenne til" en gutt med det navnet er sønnen til ei i samme termingruppe på fb, og de bor på østlandet mens jeg bor på vestlandet;) Så "poppisnavn" kan nok være veldig tilfeldig. Ikke er det negativt med et mer vanlig navn heller :)

Back
Topp