Navnhjelp gutt

J0ls1

Betatt av forumet
At det skal være så vanskelig!!
Mannen vil ha Dennis, men det er uaktuelt for meg, jeg vil ha Daniel, men da var jo selvsagt det uaktuelt for han. Garantert litt trass, men han var ikke å rikke på.

Akkurat nå heter han Max Harry, bare for at det er moro, men han skal aboslutt ikke hete noe med harry når han blir født. Men Max har vokst litt på meg, men er det galskap? Det er jo litt spsielt..
Liam og Oliver har jeg og tenkt på...

Storesøster heter Emma, noen forslag til passende navn?? Må ikke passe Emma heller altså :)
 
Min mann vil også ha Dennis, men har gått med på at kaaanskje nr. 2 kan hete det :p syns også Max er fint :)
 
Synes de du nevner er kjempefine. Max, Oliver, Daniel. Liam synes jeg er greit. Synes ikke Dennis er så verst heller, jeg. Men enig i at dere kan styre unna Max Harry :D
 
Synes max er kjempefint :)
 
At det skal være så vanskelig!!
Mannen vil ha Dennis, men det er uaktuelt for meg, jeg vil ha Daniel, men da var jo selvsagt det uaktuelt for han. Garantert litt trass, men han var ikke å rikke på.

Akkurat nå heter han Max Harry, bare for at det er moro, men han skal aboslutt ikke hete noe med harry når han blir født. Men Max har vokst litt på meg, men er det galskap? Det er jo litt spsielt..
Liam og Oliver har jeg og tenkt på...

Storesøster heter Emma, noen forslag til passende navn?? Må ikke passe Emma heller altså :)

Det er det sykeste!!! Vi driver og krangler om Dennis og Daniel vi også! Eller, krangler gjør vi ikke, men det diskuteres ;)
Og ja, HVORFOR skal det være så vanskelig?

Max Harry var jo utrolig morsomt da :hilarious:

Max er kult, Liam er også fint. Oliver kan også være et alternativ som passer til Emma.

Jeg føler så med deg!
 
Det er det sykeste!!! Vi driver og krangler om Dennis og Daniel vi også! Eller, krangler gjør vi ikke, men det diskuteres ;)
Og ja, HVORFOR skal det være så vanskelig?

Max Harry var jo utrolig morsomt da :hilarious:

Max er kult, Liam er også fint. Oliver kan også være et alternativ som passer til Emma.

Jeg føler så med deg!

Haha, er det sant?? :laughing002 det var moro og litt sprøtt!
Ja, navn skal visst ikke være så lett. Eller jentenavn husker jeg at var greit, men guttenavn er jo helt krise vaskelig :wtf:

Men takk for svar, vi kommer vel i mål en dag ;)
 
Synes de du nevner er kjempefine. Max, Oliver, Daniel. Liam synes jeg er greit. Synes ikke Dennis er så verst heller, jeg. Men enig i at dere kan styre unna Max Harry :D

Joa, han skal få slippe unne Max Harry :p dette er jaggu ikke lett, og alle navnene er jo så fine! Blir smårusk :wacky: menmen, vi kommer vel til enighet til slutt ;)
 
Haha, er det sant?? :laughing002 det var moro og litt sprøtt!
Ja, navn skal visst ikke være så lett. Eller jentenavn husker jeg at var greit, men guttenavn er jo helt krise vaskelig :wtf:

Men takk for svar, vi kommer vel i mål en dag ;)

Det er helt fjernt faktisk :p haha..
Jeg leter febrilskt etter alternativer for blir vi ikke enige så får vi krangle om noe annet. Forhåpentligvis bli enige :)

Må i mål! ;)
 
Back
Topp