Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vil ha Ronja Oline om det blir jente og Casper Leander om det blir gutt. Jeg har en elsk på Astrid Lindgren så gutten på 4 år har selvfølgelig Emil som første fornavnAndre forslag på guttenavn?
![]()
Vi hadde Mio som første navnet når jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Men så var det to ting som stoppet det littJeg er veldig glad i navnet Mio, fra Astrid Lindgrens "Mio min mio"vurderes dersom det blir gutt
![]()
Ble litt det samme her.. Kom fram til at det ikke blir så kjekt å hete Mio når du er 30+, selv om det er fryktelig fint navn å ha på et lite barn. Føler det er i samme gata som vetle, veslemøy osv. Ikke særlig gøy å introdusere seg med når man er voksenVi hadde Mio som første navnet når jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Men så var det to ting som stoppet det littEi venninne har fått seg en liten hund med det navnet, også tenkte jeg at når evt den mannen skal presentere seg når han er 35. "Hei jeg heter Mio". Blir så lite mann
hehe. Men vi har nå to navn så får vi se hva det blir, og om hvem av de det ser ut som når den lille blir født
![]()
Enig med duBle litt det samme her.. Kom fram til at det ikke blir så kjekt å hete Mio når du er 30+, selv om det er fryktelig fint navn å ha på et lite barn. Føler det er i samme gata som vetle, veslemøy osv. Ikke særlig gøy å introdusere seg med når man er voksen![]()