Navnevalg

AnnieMa

Flørter med forumet
Kanskje litt tidlig for noen, men er det noen som har tenkt på navn eller har navna klare allerede? :)

Jeg har klar liste til både guttenavn og jentenavn :-)

Jeg har listene klare :)

Har hatt di klare lenge ☺

Jeg får bestemme denne gangen, siden mannen valgte navnet til datteren vår :D Bare det ikke er helt på jorde da sa han :P

Denne som sist gang, aner ikke.

Jeg har noen ønsker for jentenavn. Vi slet voldsomt med å bli enige om navn på gutten vi fikk for et år siden, så det kommer til å bli enda vanskeligere denne gangen hvis det blir en gutt til.

Har ett guttenavn som var aktuelt sist, men da ble det jente. Så blir nok muligens det navnet om det blir gutt.
Jentenavn kan det også være vi har tilovers, for vi kom opp med ett nytt navn når snuppa var noen dager gammel, og stod veldig mellom det vi allerede hadde som favoritt og det nye. Det ble den gamle favoritten, men liker enda det nye navnet vi tenkte på den gang.
Men vi bestemmer uansett ikke navn før baby er født, gjorde ikke det med snuppa heller.

Jeg har forelsket meg i Johannes, Jacob, Leander, Lilly, Rakel, Iwi og Iben. Sønnen vår heter Herman, så det skal passe litt sammen med det og syns jeg :-)

Vi har noen navn fra forrige runde, og tror nok vi tar utgangspunkt i de - men det er noen runder igjen før vi lander på det endelige navnet :)

Liker så godt Vårinn! Og svenske navn som Moa og Selma. :D

Har 2 guttenavn bi står mellom som begge liker veldig godt så har jeg ett jentenavn jeg liker.. men først må vi få vite kjønnet før vi tenker så mye mer på det! :-)

Å finne det første er "enkelt" - å finne det andre som må matche er verre, føler jeg :shifty:

Vanskeligere med nr to syns jeg, det må liksom passe med navnet til storesøstra!

Å finne det første er "enkelt" - å finne det andre som må matche er verre, føler jeg :shifty:
Nemlig, godt vi har god tid enda! Lillemor her fikk ikke navn før dagen etter hun ble født, det vi hadde valgt passet ikke!

Back
Topp