Navnevalg

Panacea

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene <3
Har dere begynt å tenkt på, og å diskutere navnevalg med parteren?
Her er det mest jeg som stadig driver å diskutere navn. Samboeren er litt avventende med å være med å diskutere enda, han mener vi godt kan vente litt. Mens jeg synes det er gøy og spennende å finne forskjellige navn.
Jentenavn har jeg i grunn hatt klart noen alternativere en god stund, mens guttenavn synes jeg er myyye vanskligere..
Jentenavn jeg synes er veldig fine er: Elida, Selma, Amelia og Mathea(foreløbig favoritt)
Guttenavn: Kasper og Kaspian
Har dere noen favoritter? :)

Jeg har alltid tenkt at jeg vil kalle opp igjen en gutt etter min oldefar som jeg aldri fikk møte. Han het Anker.. Min samboer syns detet navnet er litt sært, og har selv en oldefar som het Martin. Vi har vel kommet til at en kombinasjon er ok, da Martin Anker (selv om jeg ikke har gitt opp håpet at Anker skal være første fornavn ;) ). Jentenavnene i hans familie liker vi ikke, men min mormor heter Iris og min oldemor som var gift med Anker het Eveline. Jeg har derfor forelsket meg i navnet Iris Eveline <3

Vi har så smått begynt å tenke på det.. syns det er vanskelig dinne gangen, var så lett med nr 1.. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp