Navnevalg

Mummy87

Blir kjent med forumet
Det att vi er blitt gravide igjen, er for oss en sann glede. Noe vi har ønskt lenge :)
Spesielt eg tenker allerede på navn og er ute etter de litt spesielle navna..
Vil ikkje ha sånn typisk norsk som Espen,Stian,Andre osv.. 

Har dere noen fine og spesielle navn dere vil dele med meg?:)

Vell, jeg har nå allerede plukket ut navn jeg da Lotte vist jente .... og Ludvig vist gutt ;)

hva heter gutten du har fra før da?

jeg synes Leander er fint jeg da, men sambo var ikke enig. Martinus, Martinius og sikkert mange flere jeg ikke kommer på akuratt nå.

Martine, Mathea, Mie, Andrea, Mia, Fride....kommer ikke på flere.

Om det blir jente her så blir det enten Martine eller Mathea. Har tenkt at barna våre skal begynne på M. Om det blir en gutt til er vi ikke helt sikker på hva vi skal velge, hadde bestemt oss for Mathias, men søstra mi fikk en gutt for noen uker siden- og han skal vist hete Mathias. Så da må vi finne på noe annet lurt

Tenker William etter farfaren, eller kanskje Oliver, men sistenevnte er så oppbrukt.
Fiona muligens hvis dte blir jente - noe mannen er sikker på at det blir :)

Mummy87 skrev:
Det att vi er blitt gravide igjen, er for oss en sann glede. Noe vi har ønskt lenge :)
Spesielt eg tenker allerede på navn og er ute etter de litt spesielle navna..
Vil ikkje ha sånn typisk norsk som Espen,Stian,Andre osv.. 

Har dere noen fine og spesielle navn dere vil dele med meg?:)

Det er så mange navne kategorier at man kan ikke vite hvor man skal begynne å tipse... Hvilke typer navn liker du?

Gamle?
Norrøne?
Nymoderne?
Utenlandske?
Altetende ? :-)

jeg har navna klare jeg  Mille vis det er jente. Kasper vis det blir gutt

Utendlanske liker eg best :) har en gutt som heter Liam.. Så helst skal det vere ett kort navn, som klinger ilag med Liam ;) Hehe..
Liker Linus veldig godt..Men er redd det blir for likt :)
Nick kansje..
Kom gjerne med mangen tips :D

Bonusbaby skrev:
Tenker William etter farfaren, eller kanskje Oliver, men sistenevnte er så oppbrukt.

William heter sønnen min <3 Nyydelig navn!

Imogene skrev:

Bonusbaby skrev:

William heter sønnen min <3 Nyydelig navn!

Enig med deg - veldig greit at farfar har et navn jeg liker veldig godt. Har en som er allerede kalt opp etter morfar - Jakob :)

Ååå, likte veldig godt Linus ! :D vi er jo så rare at vi kun må ha navn på bokstaven L siden alle i vår familie begynner på den bokstaven, meg og min mann, ungene, Lucas og Lea Sofie .... Og så neste mann ;) seff noe på L og nå ble jeg inspirert av Linus ... :D takk ;)

Mummy87 skrev:
Utendlanske liker eg best :) har en gutt som heter Liam.. Så helst skal det vere ett kort navn, som klinger ilag med Liam ;) Hehe..
Liker Linus veldig godt..Men er redd det blir for likt :)
Nick kansje..
Kom gjerne med mangen tips :D

Liam er jo nydelig, bra valg!

Linus er fint men ikke så veeeldig utenlandsk, kanskje svenskt!?

Eller kan jo disse passe

Nicholas
Iben
Michelle
Sophia (Det syns jeg passet veldig godt med Liam... *bless*)

Back
Topp