Navnevalg

Pocha

Forelsket i forumet
Vi har ikke funnet navnet over alle navn enda og her om dagen kom jeg over et navn jeg ikke vet om jeg liker veldig godt eller veldig lite.

Victoria

Det nærmeste vi er et valg nå er Charlotte. Det er et navn vi begge syntes er ok, men ikke mer enn det. Hun første heter Julie og det var også et ok navn, men ikke mer enn det. Hun minste nå heter Karoline og det var et jeg bare falt pladask for, men mannene min måtte venne seg litt til. Ungene vil kalle babyen Pernille og det er vel det hun har hettet i magen. Syntes egentlig Pernille er et tullenavn, men har jo blitt litt vant til det etter at ungene kar kalt henne det så lenge. Syntes det er fint, men tullete. Hadde jo vært litt gøy hvis ungene fikk velge da, men Pernille???

Hva syntes dere om de foreløpige alternativene?

Victoria
Charlotte
Pernille

Jeg syntes Pernille er veldig fint jeg da...og ett navn jeg ville vurdert hvis det kom en jente her [:D]

Ikke så glad i Victoria og Charlotte - men forbinder det med mennesker jeg kjenner.

Har nettopp fått et tantebarn som heter Pernille og liker det navnet veldig godt. Enkelt og fint navn [:)] Viktoria liker jeg også veldig godt [:)]

Jeg syntest Pernille er veldig fint[:D] Vi snakket litt om det før vi viste det ble en liten gutt[;)][:D][;)]

Synes Pernille er det fineste, dernest Victoria....[;)]

Pernille er visst den klare vinneren så langt. Kanskje ungene må få viljen sin. Vet det hadde betydd veldig mye for dem. Er det ingen som syntes det er tullete? Jeg har kalt minsten vår for lille Pernille i mange år. Vet ikke hvorfor.

Kattepusen min heter Pernille [:D] Syns det er et kjempesøtt navn, blir jo bare mer og mer populært da. Ellers Liker jeg ikke Charlotte så godt, men Victoria er et helt greit navn [:)]

Hadde det vært bare opp til meg så hadde lille prinsessa i magen min het Pernille. Synes navnet er kjempe fint[:D] Så jeg hadde gått for det[:D][:D] hehe[:)]

Syns så absolutt Pernille er fint, ikke tullete i det hele tatt!

Jeg syns absolutt Viktoria. Jeg liker det best med k. Viktoria har en fantastisk betydning: seier! Det er jo absolutt hva et barn er; en seier. :)
Samtidig er det lett å forstå i alle språk. 
Pernille syns jeg også er et tullenavn. Charlotte er helt greit, syns jeg.

ORIGINAL: Lindus82

Jeg syntes Pernille er veldig fint jeg da...og ett navn jeg ville vurdert hvis det kom en jente her [:D]

Ikke så glad i Victoria og Charlotte - men forbinder det med mennesker jeg kjenner.

sign! [:)] synes Pernille er finest[:D]

Back
Topp