Navnevalg og uenighet

**entil**

Glad i forumet
Endelig har jeg funnet ett guttenavn som jeg falt for, å så er ikke sambo enig i det hele tatt[&:]

Huff, syns guttenavn er det vanskeligste!

Har dere funnet navn?

Guttenavn er klart, jentenavn sliter vi med!

Kjedelig når man ikke er enig!

først hadde jeg flest ideer til jentenavn, og syntes at guttenavn var så vanskelig. nå satt jeg meg ned og skrev liste over navn jeg liker, og jammen fant jeg flest guttenavn..! 

Vi har bare pratet litt om navn, men det går igjen at vi er enig i hvilke navn vi synes er finest, og det er bra [:D]

Jentenavn har vi klart (etter m in mormor), guttenavn er det værre med.... Og siden jeg er overbevist om at det er en gutt så sliter jeg litt [&:]

FOR et luksusproblem [:D][:D]

Navn er vanskelig!
Vi har ikke begynnt å lete etter navn ennå. Kommer nok ikke til å begynne før litt senere i svangerskapet! Har en liste som jeg skriver opp navn som jeg hører eller leser etterhvert.

Denne gangen er navn vanskelig for oss også.. 

Vi ble enige sist, og igår ble vi enige om navn denne gangen og. [:D] Han bestemmer jentenavn, jeg guttenavn. [;)] Har jo samme liste som sist, bare at vi har brukt det jentenavnet vi likte best.
Sist gikk vi gjennom navneboka begge to hver for oss og skrev ned navn vi likte. Så gikk han gjennom sine navn, der jeg la ned veto på de som IKKE var aktuelle for meg. Så gjorde han det samme om min liste. Da hadde vi en liste på omtrent 10 navn på hvert kjønn, så la vi det være en stund slik at navnene fikk modnes. Men vi ble fort enige om jentenavn da, hadde det blitt en gutt så sto vi igjen med 4 navn. [:)]

vi er ganske uenige om navn. Mest fordi eg allerede har forelsket meg i noen utvalgte navn. Han vil gjerne bruke navn som eg ikkje liker i det hele tatt, mest fordi de enten er navn på exene hans eller barna deres. kjempekoslig

ORIGINAL: spiris

vi er ganske uenige om navn. Mest fordi eg allerede har forelsket meg i noen utvalgte navn. Han vil gjerne bruke navn som eg ikkje liker i det hele tatt, mest fordi de enten er navn på exene hans eller barna deres. kjempekoslig

Jammen, hallo! [:-] Han må da vel skjønne at det ikke er aktuelt å bruke navn til en x...[:o] Hadde klikka i vinkel jeg da om sambo hadde foreslått noe slikt!

Har et favorittnavn (vi får jente!), men vi bestemmer nok oss ikke før babyen kommer. Sånn var det sist og, navne vi plukka ut stemte ikke når snuppen kom ut[;)]

mange fiska i havet..men ikkje lett å finne 1 :)
Skal jo helst være PERFEKT!
Har vell 2 jente navn å 2 gutenavn..1jentenavn he vi hatt klart i sikkert 3 år,men no når vi e gravid,då e navne litt "oppbrukt"..
Men lettare å leite etter enn veit kjønn forhåpentlivis...

Jentenavnet har vi funnet, verre med gutt [8D][8D][8D]

Brukte liksom det vi likte best sist gang, så må nok starte jakten på ny, men har snakka en del om det da, og vi er stort sett enige (det er noen navn jeg liker som sambo ikke liker, eneste)

Vi er blanke begge to..Og når vi noen gang har diskutert gutte navn har vi ikke blitt enig..
Så det skal bli spennende dette[:D]

Har tenkt siste 5 årene at får jeg en jente til så skal hun hete Sofie etter min oldemor.. Utrolig fint navn, men føler det er litt oppbrukt. Hvertfall her. kjenner mange unger med det navnet så da blir det litt feil syns jeg.
Men har funnet 1 navn til hvert kjønn som vi liker selv, bare litt usikker på om det er det perfekte navnet... Så vi må nok være i tenkeboksen en stund til [:D]

Back
Topp