Navnevalg og barnehage..

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg sendte inn det arket med navn på til likningskontoret på torsdag..
Så nå lurer jeg på om jeg kan søke barnehageplass eller kommer det en bekreftelse på at navnet er godkjent som jeg må vente på..??

Skulle helst ha fått søkt føre fristen går ut å liksom..

Fra når ønsker du barnehageplass?

fra januar igjen..
Men det var noen som sa jeg måtte søke nå føre fristen siden  barnehageåret starter i august sånn som skolene.. og jeg skal jo jobbe fra februar så kan jo ikke vente til neste frist med å søke heller...

Jeg blir suuuper forvirra av dette her jeg..[8|][&:][:D]

tror du må ha bekreftelse på navn... [&:] og så er det mulig og søke bhg midt i sesongen også siden du ønsker å starte i barnehage før ny sesong er begynt igjen... men for sikkerhetsskyld så ville jeg ringt kommunen å sjekka...

Jeg har akkurat samme problemet....har ikke sendt inn det navneskjemaet enda jeg da.Da blir det evt. å sende dem likt!

ORIGINAL: litlå

tror du må ha bekreftelse på navn... [&:] og så er det mulig og søke bhg midt i sesongen også siden du ønsker å starte i barnehage før ny sesong er begynt igjen... men for sikkerhetsskyld så ville jeg ringt kommunen å sjekka...

Jeg trudde det gikk fint bare at jeg fikk plassen og starta midt i sesogen jeg..[8|][&:] jeg får ta å sjekke det til mandag da..

Du kan søke så lenge du har person nummeret.. [:)]

Vi søkte før vi fikk bekreftet navnet med fødsselsattest.

Fikk beskjed om at vi måtte søke innen 1.mars for å ha bli med i hoveopptaket, selv om vi ikke ønsker plass før 1.januar -08

ORIGINAL: Emmis

Vi søkte før vi fikk bekreftet navnet med fødsselsattest.

Fikk beskjed om at vi måtte søke innen 1.mars for å ha bli med i hoveopptaket, selv om vi ikke ønsker plass før 1.januar -08

det var det jeg trudde..
takk[:)]

Back
Topp