Navnetråden

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Kom med navnene dere liker eller ikke liker :D

Konrad, Kasper og Johannes er mine favoritt navn til gutt, men alle har blitt "tatt" av nær familie eller venner de siste årene, så jeg må virikelig i tenkeboksen.

Har mange jentenavn jeg liker blant annet Maiken, Laura, Linnea, Amalie, Louise, Johanna og Nadia

Olav, Henrik og Håkon var favorittene mine. Men alle ble tatt av nære venner/familie.. så vi må tenke nytt der!

For gutt: Magnus Nicolai og Zorja.

For jente: Akeila, Evia og Alida.

Favorittene nå:

-Alfred, David

-Frida, Tomine

Uten å ha diskutert med min mann så liker jeg Marie eller Ingrid hvis det blir jente og Filip eller Oliver hvis det blir gutt:)

Uten å ha diskutert med min mann så liker jeg Marie eller Ingrid hvis det blir jente og Filip eller Oliver hvis det blir gutt:)

Wow! Listen din var ikke lang, men begge barna mines navn er på den :D artig.

Favorittene nå:

-Alfred, David

-Frida, Tomine

Alfred og Tomine var høyt opp på min liste sist, men samboer var ikke enig.. Nydelige navn! :D

Gubben min liker Maja, Elisabeth, Katarina.
Enn så lenge har vi ikke kommet over noen navn vi begge liker :hilarious:
Godt vi har 34 uker på å bestemme oss :hilarious:

Vi har tenkt på
Christina eller Therese[emoji173]️
Bastian eller Steinar [emoji173]️

Liker Viljar godt, men det har blitt tatt av tre ulike vennepar siste to årene. Ellers liker jeg bla a Frida, Åse, Åste, Ylva, Tuva for jente. Gutt vet jeg ikke. Mannen har noen andre navn han liker bedre-men vi blir nok enige denne gangen også :)

Liker Viljar godt, men det har blitt tatt av tre ulike vennepar siste to årene. Ellers liker jeg bla a Frida, Åse, Åste, Ylva, Tuva for jente. Gutt vet jeg ikke. Mannen har noen andre navn han liker bedre-men vi blir nok enige denne gangen også :)

Mange fine navn! Ylva synes jeg er helt nydelig :Heartred

Lucy, Ronja, Rikke, Vilde, Eline, Julie

Henrik, Espen, Jonas, Sondre, Odin, Daniel

Sakarias,Sokrates, Storm og Nathaniel til gutt (åpenbart[emoji87])

Ariane, Billie, Filippa og Olivia til jente[emoji4]

Mannen er ikke overbevist på noen av di[emoji28]

Jeg har Ingeborg, Martha, Ovidia, Mathilde og Hanna. På gutt har jeg Oscar, Emil, Johannes, Sigve, Iver, Sigvald. Skal sies at mannen ikke vil ha noen av de [emoji23][emoji23][emoji23] vi får håpe vi blir enige! Han har Maren, men det liker ikke jeg. Eller navnet er ok, men dårlig erfaringer med en som het Maren [emoji85]

Back
Topp